تولید گوشی نکسوس ۵ با همکاری اچ‌تی‌سی

گوگل تبلت ۷ اینچی خود را با همکاری ایسوس و در اوایل سال ۲۰۱۲ تولید کرد، اما ظاهرا این همکاری نقطه آغاز فعالیت‌های گوگل در سری نکسوس بوده است. گوگل اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۱۲ از پنج دستگاه نکسوسی دیگر خود نیز رونمایی خواهد کرد و این بدان معناست که بایستی منتظر محصولات جنجالی دیگری باشیم.

بر طبق شایعات به گوش رسیده، یکی از تلفن‌های همراه جدید اچ‌تی‌سی بخشی از این جریان نکسوسی خواهد بود. احتمالا مدل HTC DROID Incredible X یکی از این مدل‌ها خواهد بود.

با اینکه هنوز این قضیه به طور کامل اثبات نشده اما این مدل ظاهرا از پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon S4 استفاده خواهد کرد و از یک نمایشگر ۵ اینچی با وضوح Full HD بهره خواهد برد. همچنین این دستگاه از یک باتری پر قدرت ۲۵۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد و قادر به فعالیت در شبکه نسل چهارم موبایل می‌باشد. به احتمال زیاد اسم در نظر گرفته شده برای این مدل Nexus 5 است. حال بایستی منتظر اعلام دقیق مشخصات نکسوس ۵ ماند و دید این بار گوگل چه چیزی در چنته دارد.

در هر صورت چه بخواهیم و چه نخواهیم، به زودی شاهد ورود یک اسمارت فون جدید و پیوستن آن به صف نکسوس‌های قبلی خواهیم بود و با توجه به همکاری بسیار خوب اچ‌تی‌سی در این مدت با گوگل، از دیدن نکسوس بعدی با برند این سازنده تایوانی تعجبی نخواهیم کرد.

[divide style=”3″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH