بلندگوی بلوتوث سولمیت جبرا وارد بازار شد

جبرا رهبر جهانی تولید هدست‌های تلفن همراه، در راستای پاسخ به نیاز علاقمندان به موسیقی، محصول جدید جبرا، بلندگوی بلوتوث قابل حمل به نام Solemate را به بازار عرضه کرده است.
پدرام الیکایی، مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه، با برشمردن ویژگی‌های بلندگوی سولمیت، موفقیت این محصول را در بازار ایران غیر قابل تردید پیش بینی کرد.
الیکایی اذعان داشت هنگامی که سخن از کیفیت صدا پیش می‌آید، سولمیت برتری خود را به رخ می‌کشد، زیرا با برخورداری از باس قدرتمند با ساب ووفر یکپارچه و نیز آکوستیک غنی شده با توئیترهای دوقلو، صدایی تا 120 دسی‌بل را در فاصله نیم متری با کیفیتی باور نکردنی ارایه می‌دهد.
با بلندگوی سولمیت علاوه بر لذت بردن از موسیقی با کیفیت، می‌توان به انجام مکالمات تلفنی نیز پرداخت و این دو کار را با لذت و راحتی بیشتری انجام داد.
وقتی بدانیم که اتصال بلندگوی سولمیت به انواع تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و یا هر وسیله دیگری که موسیقی پخش می‌کند از سه طریق بلوتوث، کابل 3.5 میلی‌متری و یا کابل USB امکان پذیر است، ارزش آن چند برابر می‌شود.
وی افزود بلندگوی سولمیت یار همیشگی علاقه‌مندان موسیقی است تا آن‌ها را در حین حرکت و سفر نیز تنها نگذارد.
یک کیف ضد رطوبت و شن و ماسه در درون جعبه سولمیت است که آن‌را در برابر گرد و غبار و قطرات آب مصون نگاه می‌دارد و می‌توانید زیر باران و یا لب دریا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.
ضمنا لاستیک ضخیم دندانه‌دار تعبیه شده در زیر این بلندگو مانع لغزش آن بر روی سطوح مختلف در هنگام پخش موسیقی با صدای بلند می‌شود.
جبرا از مصرف کنندگان محصولات خود در ایران می‌خواهد که به منظور اطمینان از اصل بودن محصولات جبرا (به‌دلیل وجود جبرای کپی وتقلبی در بازار) حتما به گارانتی تعویض و هولوگرام نامداران، نماینده انحصاری جبرا در ایران، توجه نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH