اچ‌تی‌سی از آی‌فون 6 برای عکس تبلیغاتی محصولش استفاده کرد!

در خبرها به شما گفتیم که کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد به مناسبت گرامی‌داشت فینال لیگ قهرمانان اروپا، مدل ساخته شده One M9 با طلای 24 عیار را معرفی کند. این دستگاه بدون شک با داشتن سخت‌افزار عالی و چنین بدنه‌ای که دارد، یکی از چشم نوازترین و جذاب‌ترین اسمارت فون‌های اندرویدی به شمار می‌رود. اچ‌تی‌سی نیز برای معرفی بیش‌تر محصولش، تصویری از این دستگاه را در یک توییت منتشر کرد و طبیعتا این دستگاه باید تحسین بسیاری را به دنبال داشته باشد، اما برعکس، این موضوع سبب دردسرهای زیادی برای کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی شده است؛ در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزییات بیش‌تر این خبر همراه باشید! Red-box-shows-the-reflection-of-an-Apple-iPhone-6امروز اچ‌تی‌سی تصویر بالا را از این دستگاه در توییت خود منتشر کرده است که در آن عکس تبلیغاتی یک وان M9 مشاهده می‌شود که از طلای 24 عیار پوشانده شده و در پشت آن نیز لوگوی UEFA دیده می‌شود. اما یکی از کاربران تیز بین، به نکته‌ای در این عکس پی برده که می‌تواند جنجال زیادی را ایجاد کند؛ این کاربر توانسته بفهمد که کمپانی اچ‌تی‌سی از آی‌فون 6 اپل برای گرفتن عکس تبلیغاتی این نسخه از وان M9 استفاده می‌کند. اگر به عکس زیر دقت کنید، کاملا واضح است که این گوشی، آیفون 6 است:

Close-up-of-the-iPhone-6-that-was-used-to-take-the-pictureاما جالب است که مسئولان اچ‌تی‌سی نیز برای فرار از این قضیه، سریعا عکس بالا را به تصویر زیر تغییر دادند تا برایشان مشکلی پیش نیاید:HTC-takes-down-the-old-photo-and-replaces-it-with-a-new-oneاین اتفاق جنجالی در حالی رخ می‌دهد که چندی پیش از نتایج نا امید کننده دوربین وان M9 برایتان گفته بودیم و به نظر می‌رسد، خود مسئولان این کمپانی تایوانی نیز ضعف دوربین پرچم‌دارشان را فهمیده‌اند که رفتند سراغ گوشی کمپانی رقیب برای گرفتن عکس تبلیغاتی!

نظر شما در این خصوص چیست؟!

13 در مورد “اچ‌تی‌سی از آی‌فون 6 برای عکس تبلیغاتی محصولش استفاده کرد!”

  1. خود مدیران اچ تی سی هم میدونند که کیفیت دوربینهای اچ تی سی چقدر پایینه ! برای همین چاره ای نداشتند جز اینکه با یه گوشی دیگه عکس بندازند . ولی فکرشو نمیکردند که اینجوری سوتی بدند !!!

    1. آقای میر طاهری هم که مشخصه همه محصولات سامسونگ را داره و به همین علت از این برند متعصبانه طرفداری میکنه. لازمه نظرات ایشان را در ذیل تلویزیون 10Kچینی مطالعه بفرمایید.

  2. خوب به نظر شما انقدر شرکت HTC حواسش پرته که بخواد همچین سوتی گنده ای بده؟؟؟
    بعد بیاد همچین سوتی رو توییت کنه بعدش بیاد بفهمه پاکش کنه تصویر جایگزین بزاره؟
    یعنی انقدر شرکت HTC بدبخته که تصویر با عکاسی صنعتی داشته ولی اومده عکسی که با گوشی گرفته گرفته شده رو توییت کنه؟؟؟

      1. آراد علیخانی

        حرف دهنت را بفهم بی خبر از دنیا گوشی و تکنولوژی … اگر یکم به سایت
        ر بازدید و فوق معتبر فون آرنا سر بزنی می بینی که در بین گوشی های ساخته شده تا به امروز در تست های انجام شده گلکسی S6 edge و galaxy S6 حرف اول را می زنند و اچ تی سی که کلا آخره و اپل هم جزو چهارم پنجمین رتبه هست. سونی هم که حرف دوربینش را نزن سنگین ترم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH