برخی از نسخه‌های ال‌جی G4 دارای مشکل تاچ صفحه‌نمایش هستند!

از معرفی پرچم‌دار جدید ال‌جی، یعنی G4 چند وقتی می‌گذرد و این گوشی که دارای دوربین و بدنه با کیفیت در کنار سخت‌افزار قوی است، ظاهرا ایراداتی دارد که برخی آن‌ها به تازگی توسط کاربران گزارش شده‌اند. یکی از ایراداتی که بر G4 وارد شده، مرتبط با تاچ صفحه‌نمایش آن است و اخیرا کاربران بعضی اپراتورهای مخابراتی آمریکا که صاحب این دستگاه هستند با این مشکل مواجه شده‌اند.LG-G4-AH-42چندی پیش گزارش شده بود که چند کاربر، با کارکرد صفحه‌نمایش مشکل داشتند و روز گذشته نیز این مشکل را بسیاری از کاربران دیگر مطرح کردند تا معلوم شود بسیار جدی است؛ حال این مشکل چیست و از کجا نشات گرفته است؟

این ایراد مربوط به تاچ صفحه‌نمایش G4 است و در آن، گاهی اوقات نمایش‌گر هیچ‌کدام از کلیک‌ها را شناسایی نمی‌کند (به عنوان مثال، شما باید چندین بار روی صفحه‌نمایشتان بزنید تا بتوایند وارد گالری خود یا بخش تنظیمات دستگاه شوید). جالب این‌که برای بسیاری از کاربران اپراتورهای مخابراتی مختلف آمریکا مانند Verizon و T-Mobile، این مورد به وجود آمده است. این نکته را نیز بگوییم که این مشکل مربوط به همه صاحبان گوشی G4 نبوده و به جز نمایش‌گر نیز مشکل خاصی در دستگاه وجود ندارد و این کمپانی می‌تواند با ارائه‌ یک بروزرسانی، مشکل تاچ صفحه نمایش تمامی کاربران را برطرف کند.

در زیر نیز می‌توانید ویدیوی مرتبط را مشاهده کنید:

دانلود با حجم 12.3 مگابایت

این اولین باری نیست که چنین مشکلی برای یک پرچم‌دار به وجود می‌آید، چراکه پیش از این شرکت وان پلاس چنین ایرادی را در گوشی وان پلاس One داشت و زمان زیادی را صرف برطرف کردن آن کرد؛ اما خب ال‌جی شرایطش با وان پلاس متفاوت است و قطعا می‌تواند زودتر این مشکل را حل کند چرا که دارای گروه بسیار بزرگی بوده و اگر به دنبال فروش خوب دستگاه‌ خود است، باید این مشکل را در زودترین زمان ممکن بر طرف کند.

با این‌که مدت زیادی از عرضه‌ی گوشی G4 ال‌جی به بازار آمریکا نمی‌گذرد اما این پرچم‌دار مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و البته پیش فروش آن در کشورمان نیز آغاز گردیده است.

3 در مورد “برخی از نسخه‌های ال‌جی G4 دارای مشکل تاچ صفحه‌نمایش هستند!”

  1. خدایش صفحه نمایش جی G3 در حد تبلیغاتی که ال جی براش کرد نبود و از خیلی وجه به نسبت رقبایی چون اس ۵ و زد ۲ ضعیف بود ، حتی تاجش ، امیدورام G4 در حد شایعه ها نباشه و گوشی خوبی از اب در آد .

    1. درود

      دوست من صفحه نمایش G3 مشکلی نداشت!
      دقیقا چه مشکلی منظورتون هست؟

      فقط تنها مشکلش رزولوشن بالای صفحه نمایش بود که فشار بیش از حدی رو برای پردازش به پردازنده وارد میکرد و منجر میشد به مصرف بیش از اندا‌زه‌ی باطری که این هم تا حدود زیادی با آپدیت‌های ال‌جی رفع شده
      اما صفحه نمایش به خودی خود مشکلی نداره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH