پهپادهای بالونی بوئینگ می‌توانند تا ابد پرواز کنند!

تنها زمانی که فکر می‌کنی هواپیماهای ارتش‌ نمی‌توانند ترسناک‌تر از این شوند؛ پی می‌بری که حالا حتی نیاز به فرود هم نخواهند داشت.

روش سوخت‌گیری پهباد بوئینگبوئینگ به تازگی برای حق ثبت اختراعی که در سال ۲۰۱۳ درخواست کرده بود مجوز گرفته که به آن‌ها اجازه ساخت یک پهپاد شبیه بالون با توانایی سوخت‌گیری در هوا را می‌دهد. این پهپادهای همیشه معلق احتمالا دیگر هیچوقت نیاز به لمس زمین را حس نخواهند کرد.

سیستم کار اینگونه است که وقتی باتری به حداقل می‌رسد؛ پهپادهای بوئینگ یک کمند را مانند خرطوم باز می‌کنند و به یک برج انرژی روی زمین متصل می‌شوند. به این دلیل که این پهپادها در اصل معلق‌اند؛ می‌توانند در یک نقطه تا زمان پر شدن مجدد شناور باقی بمانند.

حال چه آن‌ها بخواهند که بر فراز یک استادیوم فوتبال برای پوشش هوایی با اسپانسر اختصاصی شرکت Goodyear یا بر فراز یک منطقه جنگی برای زیرنظر گرفتن دشمن با پشتیبانی پنتاگون حرکت کنند. قدرت کشتی‌های هوایی در ماندن در یک نقطه برای مدتی طولانی است. پهپادهایی که به شکل کشتی هوایی باشند و نیاز به تجدید قوا هم نداشته باشند حتی می‌توانند هدف خود را برای مدت طولانی‌تر زیر نظر بگیرند.

در زیر می‌توان ویدیو کاملی از توضیحات این تکنولوژی جدید را مشاهده کنید:

1 در مورد “پهپادهای بالونی بوئینگ می‌توانند تا ابد پرواز کنند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH