سرویس پخش موزیک اپل بالاخره رسمی شد!

اپل در وهله اول کسب‌وکار موسیقی را با افتتاح iTunes بازسازی کرد. این کار یک پایان آرام به دوران CDها بخشید همانطور که CDها، نوارها و صفحه‌ها را از رده خارج کردند. iTunes اپل برای مدت‌ها یک بستر انقلابی و متفاوت برای لذت‌بردن از موزیک بود. اما حالا این کمپانی به خط بعدی گروه پایان‌دهنده‌ها می‌پیوندد: پخش موسیقی به طور مستقیم!

Apple-Music

اپل دقایقی قبل در کنفراس WWDC خود اعلام کرد که Apple Music، پخش‌کننده آنلاین جدیدی که با نرم‌افزارهایی مثل Spotify رقابت می‌کند، قصد دارد تا در سراسر جهان به ۱۰۰ میلیون عضو دست یابد.

کاربران سرویس فعلی Beats Music به این نرم‌افزار جدید منتقل خواهند شد. درحالی که از این به بعد زمان خرید آهنگ یا آلبوم در iTunes، به شما پیشنهاد داده می‌شود که در این سیستم جدید پخش موزیک اپل نیز عضو شوید. بخش فعلی iTunes Radio اما قرار است تقویت شود. باید در این بخش منتظر حضور دی‌جی‌های مهمان نام‌آشنایی مانند «Zane Lowe»، «Pharrell»، «Drake»، Muse و حتی هنرمند حاضردر همه‌جای این روزها «David Guetta» باشیم.

Beats One اسم ایستگاه رادیویی نخست اپل خواهد بود که در ۱۰۰ کشور مختلف از بدو ورود در دسترس است. همچنین در اپ موزیک جدید بخشی به نام Connect وجود خواهد داشت؛ که به هنرمند محبوب شما اجازه می‌دهد که صفحه اجتماعی خودش را داشته باشد. در این صفحه آن‌ها می‌توانند موزیک و ویدیو آپلود کنند، استتوس خود را به‌روزرسانی کنند و… .

Apple Music یک پیش‌آزمایش نیز (با توجه به اینکه قبلا لو رفته) داشته است. با یک پلیر کوچک که در کنار صفحه‌تان همواره نمایش ‌داده می‌شود و به شما نشان می‌دهد الان چه چیزی درحال پخش است. هرچند اگر آن را نخواستید می‌توانید به راحتی از شرش راحت شوید. تعداد زیادی از آلبوم آرت‌های جدید هم وجود دارد که می‌توان به راحتی انتخاب یا رد شود. به علاوه یک بخش تازه For You که به محض اینکه یکی دو چیز در‌باره سلیقه موسیقایی خود به نرم‌افزار بگویید با پیشنهادهای مدیریت شده پر می‌شود. این اپ همچنین مملو از موزیک ویدیو خواهد بود، که می‌توانید آن‌ها را از همان‌جا و مستقیم پخش کنید. با ده‌ها هزار نمونه HD که می‌توان از بینشان انتخاب کرد.

چقدر باید برای این پخش کننده Apple Music خرج کنید؟ طبق شایعات مبلغ آن ۹.۹۹ دلار در ماه است و ۱۴.۹۹ دلار برای زمانی که بخواهید تا ۶ نفر از اعضای خانواده را روی یک اکانت پوشش دهید. این اپ با به‌روزرسانی iOS 8.4 به دیوایس‌های اپل اضافه می‌شود. این آپدیت ۳۰ ژوئن (۹ تیر) از راه خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH