عرضه گسترده Apple Watch در فروشگاه اینترنتی یک تماس!

 

Apple-Watch-Sport-review_7536

فروشگاه اینترنتی 1تماس به عنوان یکی از پیشگامان فروش اینترنتی در ایران توانسته “اپل واچ” را با رنگ‌بندی متنوع و به صورت گسترده در اختیار کاربران این کالای ارتباطی قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی 1‌تماس، ساعت هوشمند اپل موسوم به “اپل واچ” با نسخه اسپورت با دو سایز 38 و 42 میلی‌متری و با رنگ‌بندی سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی در فروشگاه اینترنتی 1تماس برای دسترسی عموم مشتریان قرار گرفته است.

“Apple Watch” که با رابط کاربری فوق‌العاده جذاب، بر اساس طراحی iOS  تولید شده، ویژگی‌‌‌‌های منحصر به فردی را در خود جای داده است؛ از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به صفحه نمایش تمام‌دیجیتال با کیفیت Retina، اندازه کوچک، دستیار صوتی سیری، صفحه لمسی بسیار حساس همراه با اسپیکرهای هوشمند، پردازنده جدید و خاص S1 SiP، وای‌فای و بلوتوث 4 اشاره کرد.

ناگفته نماند که ساعت اپل Apple Watch برای سلامتی و ورزش طراحی شده تا سلامتی کاربران را نیز زیر نظر داشته باشد؛ برای این منظور اپلیکیشن ضربان قلب و فشار خون این امکان را به کاربران می‌دهد تا از سلامتی خود با خبر باشند و در صورت اختلال در هر یک از علائم حیاتی بدن، آن را مورد بررسی قرار دهند.

در رابطه با شارژر این ساعت هوشمند می‌توان گفت که در پشت این ساعت چندین سنسور فوق‌العاده قدرتمند و حساس برای شارژ با اتصال سوکت قرار گرفته که می‌توان از این طریق آن را شارژ کرد.

Apple Watch با رنگ بندی مشکی در دو سایز 38 و 42 میلی‌متری با قیمت دو میلیون و 70 هزار تومان و دو میلیون و 970 هزار تومان در سایت 1 تماس برای خرید عموم کاربران قرار گرفته است.

رنگ سفید این ساعت هوشمند که در دو سایز 38 و 42 میلی‌متری تولید شده به ترتیب، با قیمت یک میلیون و 930 هزار تومان و دو میلیون و 470 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

همچنین رنگ آبی مدل فوق در دو سایز 38 و 42 میلی‌متری به ترتیب، با قیمت یک میلیون و 930 هزار تومان و دو میلیون و 370 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند اپل موسوم به “Apple Watch” مدل اسپرت با دو سایز 38 و 42 میلی‌متری برای فروش در فروشگاه اینترنتی 1تماس قرار گرفته و کاربران برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت فروشگاهی 1تماس مراجعه نمایند.

5 در مورد “عرضه گسترده Apple Watch در فروشگاه اینترنتی یک تماس!”

  1. سلام عالیییه این محصول ،من خیلی وقته منتظرشم مرسی از یک تماس که از همه جا زودتر این محصول رو وارد کرد

  2. آراد علیخانی

    واهمه … چه قدر گران . برو iPhone 6 -16 بخر تو این رنج قیمت . ساعت؟؟؟؟؟ یا اسمارت فون کامل و به تمام معنا؟! لایک++++

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH