ایسوس در ماه گذشته از فروش گوشی‌های هوشمند خود به سود خوبی دست یافت

Asus-Zenfone-Selfie-(1)ایسوس در بخش تجارت تلفن‌های هوشمند خود در ماه گذشته به سود رسید. این شرکت در ماه گذشته بیش از 1.5 میلیون دستگاه را به فروش رسانده و انتظار دارد که این میزان در ماه جاری به ۲ میلیون واحد افزایش بیابد. بخش مهمی از این افزایش در فروش مربوط به تلفن هوشمند ZenFone 2 است. در ماه گذشته، شرکت یاد شده فروش خود را در آمریکای شمالی نیز گسترش داد و در واقع محصول یاد شده اولین گوشی مجهز به ۴ گیگابایت رم پردازشی محسوب می‌شود.

ایسوس انتظار دارد که این موقعیت خوب در فروش را در ماه جولای که قرار است گوشی هوشمند جدید Zenfone Selfie را معرفی کند نیز حفظ کند. این محصول مجهز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی است که از پنل IPS بهره می‌برد و توسط محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس ۴ پوشانده شده. رزولوشن این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. مغز متفکر محصول مورد اشاره پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ است که شامل هشت هسته پردازشی است و در کنار این موارد چیپست Adreno 405 هم وظایف پردازشی گرافیکی را عهده‌دار خواهد بود. دو دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت دستگاه قرار دارد. همچنین دوربین جلویی از فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. گفته شده که این مدل با قیمت ۳۰۰ دلار به بازارها عرضه خواهد شد و در ابتدا نیز آن را در کشور آمریکا خواهیم دید.

همچنین بنظر می‌رسد که ایسوس توانسته بین ۸ تا ۱۰ میلیون تبلت را هم از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون به فروش برساند که بخش عمده‌ای از این میزان فروش نیز مربوط به تبلت‌های جدید سری ZenPad است. این تبلت‌ها به همراه اندروید ۵ و پردازنده‌های اینتل ارایه می‌شوند.

ایسوس حالا توانسته برخلاف اچ‌تی‌سی که در شرایط بدی به سر می‌برد، به سود قابل توجهی دست یابد. بسیاری معتقد هستند کاهش فروش و وضعیت مالی بد این شرکت به گوشی پرچمدار جدید آن‌ها یعنی One M9 مرتبط است.

9 در مورد “ایسوس در ماه گذشته از فروش گوشی‌های هوشمند خود به سود خوبی دست یافت”

  1. اسمارت فون های ایسوس داخل ایران ساپورت نمی شن و وای به روزی که ال سی دی بشکنه اونوقت پی میبری چه غلطی کردی! یکی از دوستان داره بسیار ناراضی هست.

    1. امیررضا اقبالدوست

      اون دوست شما اگر گوشی با گارانتی میخرید این مشکل رو پیدا نمیکرد.

      ایسوس ایران اعلام کرده به زودی این گوشی با گارانتی عرضه میشه.اون موقع دیگه این مشکلات وجود نخواهد داشت

  2. آراد علیخانی

    تازه اگر یک نگاه به پشت گوشی عکس همین پست بکنید می بینید که د تاحد زیادی به LG G2 , G3 , G4 نزدیک هست. تقلید هم که میکنه، بدبخت در فروش تبلت از لنوو بد تر شد آمد اسمارت فون بزنه که باز هم رقیب چینی از آن جلو زد …

  3. آراد علیخانی

    به نظر من هر کس گوشی Asus بخره یک دیوانه به تمام معنا . صفحه نمایش 0 دوربین 2- باتری داغون طراحی 12 ضخامت 9- … لایک+

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH