پتنت جدید سامسونگ: تبلت تاشو!

Samsung-foldable-tablet-patent

جای هیچ شکی نیست که یکی از تمرکزهای تحقیقاتی سامسونگ در سال‌های اخیر بر روی تکنولوژی‌های مربوط به صفحه نمایش‌ها بوده است. پیش از این اخباری برایتان منتشر کردیم مبنی بر اینکه شرکت مورد بحث در حال کار بر روی صفحه نمایش‌های منعطف و تاشو است و البته در حال حاضر هم دو گوشی هوشمند بسیار خوب یعنی گلکسی اس ۶ اج و گلکسی نوت اج را از این شرکت دیده‌ایم که مجهز به صفحه نمایش‌های خمیده هستند. پیش از این نیز شایعات دیگری منتشر گردیده که بیان می‌دارند این غول کره‌ای در حال کار بر روی تولید دستگاه‌های تاشو است که کاربر را قادر می‌سازد از یک تبلت در حالت مینی و یا با صفحه نمایش بزرگ بهره ببرد و برای اینکار تنها کاری که باید انجام دهد، باز کردن صفحه نمایش است. تعدادی تصویر نیز از پتنت مربوط به این نوع دستگاه‌ها منتشر شده بود که طرز کار آن‌ها را نشان می‌داد.

البته قطعا پیش از آنکه یک تکنولوژی جدید به تولید انبوه برسد، مدتی باید تحت آزمایش و بررسی قرار گیرد، اما بنظر می‌رسد که سامسونگ چیزی بیش از یک طرح را برای ساخت چنین محصولی دارد. درحالیکه آنچه قبلا مشاهده کرده بودیم بیشتر شبیه به یک تبلت بود که دو صفحه نمایش داشت که روی یکدیگر قرار می‌گرفتند، اما حالا تصویر جدید منتشر شده که جزئیات بیشتری را در این‌باره نشان می‌دهد. از نظر ظاهری شاید بتوان گفت این عکس به نوت اج شباهت‌هایی دارد چرا که لبه آن در یک سمت خمیدگی را نشان می‌دهد و در کل نیز شامل سه صفحه است که بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند و در حالت باز شدن مجموعا یک صفحه نمایش بزرگ را تشکیل خواهند داد.

از آنجا که این تصویر فعلا فقط یک پتنت به شما می‌رود، حقیقت این است که نمی‌توان از همین حالا امیدوار بود که بزودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد محصول واقعی آن باشیم، چرا که تاکنون پتنت‌های فراوانی را دیده‌ایم که هیچ‌گاه محصولی نهایی از آن‌ها تولید نشده! اما با توجه به اینکه در بیشتر مواقع پتنت‌های سامسونگ به محصولات کاربردی مبدل گشته‌اند، پس می‌توان انتظار داشت که سامسونگ هم اکنون در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو است. در ادامه تصاویر بیشتری از این طرح را مشاهده می‌کنید.

2 3 4 5

3 در مورد “پتنت جدید سامسونگ: تبلت تاشو!”

  1. بیچاره سامسونگ اینهمه نو اوری داره هیچکس چیزی نمیگه ولی این اپل اگر یه دونه چیز کوچولو معرفی بکنه بعضی ها بوق کرنا میکنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH