ایسوس در پی خرید کمپانی HTC

کمپانی تایوانی HTC، این روزها حال و روز خوبی ندارد و بعد از اینکه سهام شرکت به پایین‌ترین ارزش ممکن در چند سال اخیر رسیده است، باید مسئولانش برای بقا به دنبال چاره‌ باشند. البته، اکنون فرصت خوبی برای سایر شرکت‌های این حوزه است تا دست به کار شده و صاحب این کمپانی کهنه‌کار در دنیای تکنولوژی شوند. ایسوس اولین کمپانی است که به دنبال استفاده از این فرصت به وجود آمده است؛ آن‌ها در نظر دارند تا با خرید سهام کمپانی هموطن خود یعنی اچ‌تی‌سی، بر موفقیت‌های خود بیافزایند.asus-buildingجانی شیه، رئیس هیئت مدیره ایسوس، در همین رابطه اذعان داشت:

ما به تصاحب اچ‌تی‌سی می‌اندیشم و در همین راستا، این موضوع در نشست سالیانه مطرح گشته و قصد داریم تا با ارایه پیشنهادی، این کمپانی را صاحب شویم؛ البته هنوز این موضوع صد در صد قطعی نشده است!

مدیر مالی شرکت ایسوس نیز در رابطه با این موضوع افزود:

ما بر رشد خودمان تمرکز داریم؛ با این حال به تصاحب اچ‌تی‌سی نیز فکر می‌کنیم، هر چند که شانس‌مان چندان زیاد نیست.

از زمان عرضه One M9 به بازار، سهام اچ‌تی‌سی حدود 50 درصد کاهش پیدا کرده است. البته، طبق پیش‌بینی‌ها در سه ماه سوم سال 2015، این کمپانی 93 میلیون دلار دیگر نیز ضرر خواهد داشت. با این وجود HTC در تلاش است تا با عرضه پرچم‌داری جدید از سری هیرو، بتواند بار دیگر به روزهای خوب بازگردد.

ارزش اچ‌تی‌سی در حال حاضر به ۲ میلیارد دلار رسیده است.( درحالی که، سال 2011 این کمپانی ارزشی معادل 33.8 میلیارد دلار داشت) با در نظر گرفتن این موضوع، باید گفت که حالا بهترین زمان برای خرید اچ‌تی‌سی است!

4 در مورد “ایسوس در پی خرید کمپانی HTC”

  1. اگه اچ تی سی شرکتشو بفروشه سامسونگ چندبرابر ایسوس میخرتش!
    منم امیدوارم شرکت خوبی مثل اچ تی سی هرگز فروخته نشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH