مشخصات سامسونگ گلکسی گرند پرایم نسخه Value Edition لو رفت

galaxy prime value edition

دیگر پیگیری اخبار گوشی‌هایی که این روزها در بازار هستند، آسان نیست. حتی دیگر مشخص نیست که یک شرکت چه تعداد اسمارت فون را در سال عرضه می‌کند. «سامسونگ» از اینکه بازار را مملو از مدل‌های جدید اسمارت‌فون کند، خجالت زده نیست و حالا به نظر می‌آید «Galaxy Grand Prime Value Edition» قرار است در آینده نزدیک بخشی از برنامه توزیع این شرکت باشد.

نسخه پیشین این گوشی «Galaxy Grand Prime»، سپتامبر گذشته در فضای مجازی لو رفت و حالا Galaxy Grand Prime Value Edition با شماره مدل SM-G531F شایعات را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد این نسخه مشابه همان مدل محبوب Grand Prime باشد، اما این بار با پوششی جدید!

این نسخه دارای نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت qHD (رزولشن ۹۶۰*۵۴۰) اما با چیپست Marvel PXA1908 (به جای Snapdragon 410 در نسخه قبلی) است. هرچند پردازنده چهارهسته‌ای و ۶۴ بیتی Cortex-A53 به همراه رم یک گیگابایتی آن دست نخورده باقی خواهد ماند. البته این مدل یک پردازنده گرافیکی متفاوت یعنی GC7000 را نیز به همراه خواهد داشت.

در کنار آن، باید انتظار داشت که Galaxy Grand Prime Value Edition به اندروید ۵ (لالی‌پاپ) مجهز باشد که حرکتی بسیار هوشمندانه است، زیرا خبری از آپدیت اندورید ۵ برای نسخه قبلی Grand Prime نیست. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی و یک نمونه ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه نیز دریچه این مدل به دنیای بیرون هستند. ناگفته نماند که قیمت این محصول باید در حدود ۲۰۰ یورو (کمتر از ۷۵۰هزار تومان) در هنگام عرضه باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH