آیا آیفون بدون حاشیه در راه است؟!

image

برخی از منابع نزدیک به اپل اعلام کردند این شرکت قصد دارد تکنولوژی درون سلولی را در صفحه نمایش آیفون‌های خود به کار گیرد. این تکنولوژی به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با هر دو این روش‌ها شرکت یاد شده قادر خواهد بود تا صفحه نمایش بدون حاشیه‌ای را برای آیفون خود مورد استفاده قرار دهد چرا که فناوری مورد بحث در لبه‌های صفحه پاسخی نمی‌دهد.
منابع چینی اعلام کردند اپل قصد دارد تا این گوشی را با استفاده از روش شیشه بر روی شیشه تولید نماید زیرا ضخامت محصول جدید نیز برابر با آیفون‌های کنونی خواهد بود. البته از سوی دیگر این اقدام باعث خواهد شد تا نتوانند صفحه نمایش اینگونه آیفون را با رزولوشن 4k همراه سازد و در واقع این کار بسیار سخت خواهد شد. اما نکته مثبت اینجاست که شرکت یاد شده با استفاده از روش مورد بحث می‌تواند دستگاهی تولید کند که ضخامتی کمتر از 8.5 میلیمتر داشته باشد. البته هنوز دقیقا مشخص نیست چه زمانی قرار است آیفون‌های جدید را معرفی نماید.
اپل و برخی از شرکت‌های همکارش در حال کار بر روی تکنولوژی‌های جدیدی هستند و امیدوارند تا بتوانند صفحه نمایش‌هایی بدون حاشیه را تولید نمایند. چنین صفحه نمایش‌هایی باعث خواهد شد تا کوپرتینو بتواند کاربردهای متنوعی را برای این لبه‌ها تعبیه کند. هم اکنون شرکت‌های مختلفی از جمله ZTE صفحه نمایش‌هایی با حاشیه بسیار کم را تولید کرده که کاربران با سوایپ کردن این صفحات نمایش از لبه‌ها می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند.

1 در مورد “آیا آیفون بدون حاشیه در راه است؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH