فروش رویایی Z1 سامسونگ در آسیا!

بر اساس گزارش یکی از خبرگزاری‌های معتبر کره جنوبی، تنها اسمارت فون تایزنی سامسونگ ملقب به Z1 بیش از آن چیزی که این کمپانی انتظارش را داشت، ظاهر شد! طبق این گزارش، این کمپانی توانسته است بیش از 500 هزار دستگاه از این محصول جدید را در کشور پهناور هند از زمان عرضه رسمی یعنی ژانویه امسال، تاکنون به فروش رساند. به جز هند، این محصول در کشور بنگلادش نیز عرضه شده است که 23.4 درصد از سهم فروش را در اختیار داشته است.

Samsung-Unveils-the-Samsung-Z1-the-First-Tizen-Powered-Smartphone-for-Indian-Consumers

بر اساس موفقیت غیر قابل انتظار این محصول، سامسونگ در نظر دارد تا تولید دومین محصول تایزنی خود که احتمالا با نام Z2 عرضه خواهد شد را در دستور کار خود قرار داده و آن را درکشورهای روسیه، چین، مالزی و سری‌لانکا عرضه کند!

همان‌طور که می‌دانید اسمارت فون Z1 اولین گوشی سامسونگ است که با سیستم عامل جدید این کمپانی، پس از تاخیر بسیار رونمایی و به طور محدودی وارد بازارهایی آسیایی شد. این گوشی از یک صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح متوسط 400 در 800 پیکسل بهره می‌برد. سامسونگ برای این محصول میان رده از یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز استفاده کرده و رم آن نیز تنها 786 مگابایت است.

حال این محصول میان رده، توانسته است انتظارات سامسونگ را به خوبی برآورده کند!

6 در مورد “فروش رویایی Z1 سامسونگ در آسیا!”

  1. اقای سعید
    حدس میزدم یه کاربر پیدا شه همچین حرفی بزنه! ولی بهتره یادت باشه سونی هم یه زمانی با ((اکسپریا)) ((S)) داشت گوشی عرضه میکرد تازه پرچمدار هم بود!
    S پسوند سری گلکسی سامسونگ بود!
    حالا اینکه یه گوشی میان رده س.

  2. طاها امیریان

    آقا سعید این گوشی تایی هست و سامسونگ عمرا هدف انتخاب اسم زد 1 برای محصولش اقلید از سونی باشه. آخر سونی دگر چی می گوید این وسط. برو پی کارت بابا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH