۹ نرم‌افزار آی‌فون که حسادت دوستان اندرویدی‌تان را برمی‌انگیزد

با وجود اینکه بسیاری از اپلیکیشن‌ها برای پلتفرم اندروید و iOS در دسترس هستند اما با این حال مواردی نیز وجود دارند که فقط مختص به یکی از این سیستم عامل‌ها هستند.
در این مطلب می‌خواهیم شما را با ۱۰ اپلیکیشن آی‌فون آشنا سازیم که حسادت دوستانه اندرویدی‌تان را برخواهد انگیخت.

Robinhood

image

اگر شما از این اپلیکیشن استفاده نمایید نیاز به پرداخت هیچ هزینه کمیسیونی را نخواهید داشت. Robinhood یک اپلیکیشن مالی است که اجازه دسترسی به داده‌های بازار را به شما می‌دهد و همیشه می توانید به راحتی با استفاده از ویجت آن در سریع‌ترین زمان ممکن در جریان امور مالی قرار بگیرید.

دانلود از اپ استور

Fresh Air

image

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند تا در یک محیط بسیار زیبا همیشه در جریان شرایط آب و هوایی قرار بگیرید. حنی امکان این وجود دارد که وضعیت آب و هوای روزهای آتی را نیز مشاهده نمایید. Fresh Air با قابلیت یکپارچه شدن با اپلیکیشن تقویم می‌تواند شما را در روزهای آینده از وضعیت آب و هوا آگاه سازد.

دانلود از اپ استور

Mr Jump

image

Mr Jump یک بازی بسیار ساده و جذاب است که می‌تواند هم ساده و هم سخت باشد. شما باید شخصیت بازی را به نحوی کنترل نمایید تا از موانع گذر کند و در چاله‌هایی که بر سر راهتان قرار دارد، نیفتد. در ادامه بازی شما قابلیت‌های بیشتری را خواهید داشت.

دانلود از اپ استور

Hyperlapse

image

برای ساختن ویدیو‌های تایم لپس نیاز به لرزش‌گیرهایی داریم تا نتیجه کار بسیار نرم و روان باشد. این اپلیکیشن که محصول شرکت اینستاگرام است، به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی‌هایش یک ویدئو تایم لپس بسیار نرم و‌ روان را تولید نماید. استفاده از اپلیکیشن مورد بحث برای ثبت لحظات ورزشی، حرکت ماشین‌ها، آب و هوا و سایر مواردی که حرکت در آن‌ها نقش مهمی دارد، می‌تواند مفید واقع شود.

دانلود از اپ استور

Product Hunt

image

امروزه شاهد این هستیم که استارت آپ‌های مختلف روند رو به رشدی دارند و می‌توانند فرصت‌های خوبی را در سیلیکون ولی به دست بیاورند. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا موسسان استارت آپ‌ها را ببینید و آن‌ها را دنبال نمایید؛ همچنین می‌توانید کلکسیون‌های آن‌ها را مشاهده کرده و محصولات جدیدی را ثبت کنید. امکان دانلود کردن مستقیم اپلیکیشن‌ها در حال مرور آن‌ها نیز وجود دارد.

دانلود از اپ استور

Litely

image

Litely یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند در زمینه پردازش تصاویر است که با استفاده از فیلترهای آن می‌توانید حالات بسیار خاصی را به عکس‌های‌تان بدهید. با تپ کردن دو انگشت خود بر روی صفحه نمایش می‌توانید پیش از اعمال هرگونه فیلتری، ببینید تصویر شما به چه شکلی در خواهد آمد. همچنین ابزارهای بسیار کاربردی داخل این اپلیکیشن باعث می‌شوند تا نگرانی دیگری در مورد تصویر اصلی خود نداشته باشید.

دانلود از اپ استور

Timeful

image

این اپلیکیشن با یکپارچه شدن با تقویم یک لیست وظایف بسیار خوب را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. اما این تمام کاربرد اپلیکیشن مورد بحث نیست. با استفاده از آن شما قادر خواهید بود تا یک‌سری عادات مورد نظرتان را از بین ببرید و یا عادت‌های جدیدی را در خود پرورش دهید. اخیرا شرکت گوگل این اپلیکیشن را خریداری نمود و وقت دارد تا تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن را ارتقا بخشد.

دانلود از اپ استور

++Pedometer

image

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند فعالیت‌های روزمره‌تان را به آسانی مشاهده و اهدافی که قصد دسترسی به آن‌ها را دارید در یک نمای کلی ببینید. روش بسیار سریع برای مشاهده بر روند فعالیت‌های روزانه وجود دارد: در روش اول می‌توانید با سوایپ کردن نوار نوتیفیکیشن آی‌فون خود از طریق ویجت این اپلیکیشن بخش مورد نظر را ببینید، در روش دوم می‌توانید بخش قرمز رنگ کوچکی که بر روی آیکون آن قرار گرفته را مشاهده نمایید. این بخش قرمز تعداد گام‌های شما را نشان خواهد داد.

دانلود از اپ استور

Storehouse

image

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را با جلوه‌های بسیار زیبا مزین کنید. با ثبت نام در اپلیکیشن مورد بحث شما یک پروفایل دریافت خواهید کرد که تمام موارد آپلود شده‌تان در آن قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توانید با استفاده از بخش دسته بندی‌ها، تصاویر سایر عکاسان را مشاهده نمایید.

دانلود از اپ استور

12 در مورد “۹ نرم‌افزار آی‌فون که حسادت دوستان اندرویدی‌تان را برمی‌انگیزد”

  1. محين ممم از امل

    البتهاندروید برای بچه های زیر ده سال گزینه مناسبیه ولی ios حرفه ای هستش و سرعت دقت و عملکردش خیلی بهتر از بقیه هست بخصوص اندروید

  2. قبول ایها برنامه های بدرد نخوری بود . ولی این ها تمام برنا مه های آیفون نیست برنامه ها و بازی های آیفون رو شما تو خواب هم نمیبینید . یه سری برنا مه ها هست که تو اندروید نیست چرا چون قدرت پردازش و قدرت گرافیکی ایفون بالاست و بر عکس اندروید هم بعد از مدتی از کار نمی افته . حالا ببین کی گفتم . الان از اندروید راضی هنوز داغی بعد چند وقت بهت میگم . در ضمن من هم با اندروید کار کردم و هم با آیفون . آیفون یه چیز دیگست. اندروید از پایه ضعیفه . حالا برو اندرویدی بخر و بعد پند وقت برو عوض کن . اندرویدوی می خوای ارتقا بدی یا به زور میشه یا نیشه یا ناقص میشه چطوری : یا دوبین از کار میفته یا صداش قط میشه یا ….. بازم بگم !!!!! ولی آیفیفون 3gs رو هم میتونی به ios 7 ارتقا بدی.

    بعدشم اگه اندروید خوب بود چرا اومدی تو این صفحه عمو.

  3. مطمئنا تو جنگل اندروید برنامه های تر و تمیز و زیبایی مثل اینها پیدا نمیشه. یعنی آدم هر لحظه منتظره یه سری جک و جونور از توش بپرن بیرون. برنامه هاش کارتونی هستن و دکمه هاش انگار به جایی وصل نیستن. با اومدن اندروید L و M هم سطح جدیدی از هنگ و لگ رو به جهانیان معرفی کرد. یاد سیمبین بخیر که شرف داشت به اندروید.
    با اینکه کل اندروید تقلیدی از IOS و سیمبین هست ولی باز نتونست کارایی درستی داشته باشه. البته در این که سیستم عامل محبوب آفریقا – چین و آمریکای جنوبی هست شکی نیست. امیدوارم بتونه رضایت هندی ها رو هم بدست بیاره.

  4. الان واقعا من دارم حسرت میخورم 🙂
    الان به نظر شماها اینا امکاناتی هستش که ما بخوایم حسرت آیفون بخوریم
    فکر میکنم دوستان آیفونی با نرم افزار های accuweather که البته این نرم افزار خیلی سادس بهتر از این نرم افزار هواشناسی HTC که با همکاری accuweather ساخته شده تمام این امکانات حتی بیشتر اون هم داره
    یا با نرم افزارهای cymera یا picsart هنوز آشنا نشدن؟!!!!!
    بازم بگم یا کافیه؟؟؟,

  5. همچین گفت حسادت گفتم چی هست یه مشت نرم افزار چرت که اصلا بدرد نمیخوره ایفون چیه مزخرفترین گوشی موجود در جهان

  6. واقعا حسودیم شد
    عجب امکاناتی داره این آیفون
    خخخخخ
    جمع کنید بابا
    این چه نرم افزارهای مزخرفیه که معرفی کردید

  7. به نظرم جاىinfinity bladeخالیه.هر سه تا نسخه اش.من هر وقت اونا بازى میکنم دوستام بهم میگن براى اندروید نیست میگم شرمنده.به نظرم اگه آیفون دارید و این بازى را بازى نکردید نصف عمرتون بر فناست.

    1. مجتبی بوالحسنی

      حرف شما کاملا درسته اما این مطلب فقط به معرفی موارد رایگان پرداخته و این بازی که شما میگین پولیه

      1. فعلا که مشکل هنگ تو اندروید 5 حل شده. :)))))))))
        در ضمن باگ SMS که باهاش دستگاه طرف چیز مشه واسه اندرویده؟؟؟؟؟؟
        هههههههههههههه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH