مایکروفر جدید سامسونگ با نام سامی 14 را بشناسید!

sami-14

تاکنون چند بار از مایکروفر خود برای طبخ غذا استفاده کرده‌اید؟ اگر به‌طور حرفه‌ای آشپزی نمی‌کنید، احتمالا تعداد دفعاتی که در مایکروفر غذا پخته‌اید، انگشت‌شمار بوده است. در واقع بیشتر افراد، با خریدن دستگاهی با امکانات مختلف و متعدد، تنها از ساده‌ترین ویژگی آن –گرم کردن غذا و یخ‌زدایی– بهره می‌برند. البته شاید هم یکی از دلایل آن، کیفیت غذای طبخ شده در مایکروفر باشد که معمولا با آنچه انتظار می‌رود، متفاوت است.

چگونه غذایی که در مایکروفر می‌پزیم، مانند غذای رستوران‌ها شود؟

مایکروفر «سامی 14» (SAMI 14) با تکنولوژی “HotBlast” روش جدیدی برای طبخ غذا ارایه کرده است؛ به این ترتیب که به کمک محصول جدید شرکت سامسونگ، غذا با ظاهری برشته اما با حفظ تازگی طعم، پخته می‌شود. درست مانند غذاهایی که در رستوران سرو می‌شوند، یا مانند پیتزا و شیرینی‌هایی که روی آن‌ها برشته است ولی از داخل، آب‌دار و تازه هستند. مایکروفر “SAMI 14” این کار را از طریق دمیدن مستقیم و پر‌قدرت هوای داغ، روی غذا انجام می‌دهد.

در این روش، زمان طبخ غذا نسبت به مایکروفرهای معمولی، 50 درصد کاهش می‌یابد. این کاهش زمان، از طریق بزرگ‌تر شدن فن دستگاه و همچنین افزایش قدرت تا 2700 وات، میسر شده است. کاهش زمان پخت باعث می‌شود که سطح غذا برشته شده اما داخل آن به علت سرعت بالای طبخ، همچنان آبدار بماند.

آیا در جستجوی روشی ساده برای طبخ غذای رژیمی هستید؟

غذاهای گریل شده، به عنوان غذاهای سالم و رژیمی، مورد علاقه بسیاری از خانواده‌ها و خصوصا کسانی هستند که قصد کاهش وزن دارند. گریل مایکروفر جدید سامسونگ نیز، برای طبخ بهتر غذا، ارتقا یافته است. با استفاده از این دستگاه و به کمک دو هیتر بزرگ‌تر و با قدرت بیشتر (2300 وات) می‌توان غذا را بهتر و یکنواخت‌تر گریل و برشته کرد. مایکروفر SAMI 14 این کار را از طریق هیترهای مقاوم و نشکنی انجام می‌دهد که برای سهولت تمیز کردن آن، به شکل بدون حفاظ طراحی شده‌اند.

آیا طبخ غذای باکیفیت با مایکروفر، پیچیده و دشوار است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مایکروفر فقط برای گرم کردن غذا استفاده می‌کنند، سامسونگ راه‌حل ساده‌ای برای استفاده از امکانات طبخ غذا ارائه کرده است. با وجود دو تنظیم مختلف دستی و خودکار برای سامی 14، هم آشپزهای حرفه‌ای می‌توانند آن‌طور که می‌خواهند از امکانات آن بهره ببرند و هم افراد مبتدی امکان طبخ آسان غذا با استفاده از تنظیم پخت خودکار را خواهند داشت.

آیا با داشتن مایکروفر SAMI 14، باز هم به فر نیاز است؟

با استفاده از مایکروفر سامی 14، دیگر نیازی به وجود همزمان فر و مایکروفر داخل آشپزخانه نیست. چرا که هرآنچه از یک اجاق فر انتظار می‌رود، توسط SAMI 14 نیز قابل انجام است. خصوصا که در خانه‌هایی با آشپزخانه کوچک، این مسئله بسیار حائز اهمیت است. اما برای طبخ غذا در ظروف بزرگ‌تر چه باید کرد؟ جواب سامسونگ ساده است. اگرچه ابعاد خارجی مایکروفر جدید، جهت تناسب بیشتر با آشپزخانه‌های امروزی و سهولت کاربری، کوچک‌تر شده، اما به‌طور شگفت‌آوری، حجم و ظرفیت داخلی آن افزایش یافته است.

سینی داخلی هات بلاست با قطر 380 میلی‌متر، حتی امکان پخت یک پیتزای خانواده را نیز فراهم می‌کند (قطر استاندارد پیتزای خانواده 360 میلی‌متر است). بنابراین، هر ظرفی با هر شکلی در داخل مایکروفر قرار خواهد گرفت. همچنین در این محصول می‌توان چرخش سینی دستگاه را نیز متوقف کرد و در نتیجه دیگر نگران گیر کردن ظروف به فضای داخل مایکروفر نخواهید بود. با امکان قرار دادن ظروف مختلف با هر شکل، امکان استفاده از تمامی فضای مایکروفر را خواهید داشت.

چقدر به زیبایی و متمایز بودن لوازم آشپزخانه خود اهمیت می دهید‌؟

از جنبه‌های فنی دستگاه که بگذریم، سامسونگ برای جلب ‌نظر مشتریان خود، به ویژگی‌های ظاهری محصولاتش نیز توجه ویژه‌ای دارد. مایکروفر SAMI 14 سطحی صاف و صیقلی دارد که متناسب با خانه‌های مدرن امروزی است. همچنین نمایشگر این محصول یک LED لمسی بوده که امکان دستیابی به منو‌های مختلف را به سادگی برای کاربر فراهم می‌کند.

27 در مورد “مایکروفر جدید سامسونگ با نام سامی 14 را بشناسید!”

  1. منم تمام وسایل هام سامسونگه. یخچال و لباسشویی و ظرفشویی و همین مایکروفر سامی ۱۴. چهار ساله استفاده میکنم. اننننصافا راضی ام. مامانم هم هفت ساله یخچال سامسونگ دارن و عااالیه.

  2. با سلام … بیش از ١۶ ساله وسائل خونه ی ما همگی سامسونگ هستند و بهترین کارایی و کیفیت رو ازش دیدیم.شاید برندهای دیگه ای وجود داشته باشه که از سامسونگ بهتر باشه ولی من تجربه ی شخصی و عملی خودم رو عرض کردم فارغ از تعصب بیجا و یا نفع تجاری.

  3. سلام.منم جارو برقی و ماکروفر و ماشین لباسشویی و یخچال فریزر سامسونگ دارم .واقعا عالی هستن.از همشون راضی هستم.

  4. سلام من ماکرو فر سامی ۱۴ تی دارم و اینکه فوق العاده عالی هستش و قابل توجه دوستانی که اطلاع ندارن بدونن که سامی ۱۴ هم به حالت فر هم به حالت ماکرو در میاد واقعا خوبه خدایی هم کارایی هم دیزاین

  5. ??????ما هم از وسایل سامسونگ راضی هستیم هم تلویزیون هم ماکروویو ١۴سامی خییییییلیم عالییییی یکه دوشواری نداره????

  6. سلام. منم خودم تنام لوازم برقی خونم سامسونگه. یخچال فریزر ، ال سی دی، سینما خانگی ، لباسشویی ، گوشی همراه. الان هم همشونو تقریبا از سال ۸۹ دارم و واقعا راضی هستم تسبت به قیمتشون. الان هم ظرفشوییشو خریدم و میخوام ماکروفر سامی ۱۴ رو بخرم. خیلی هم از شرکت سامسونگ تشکر میکنم به خاطر محصولات متنوع و عالیشون.

  7. من همه وسایلم سامسونگه. سامی۱۴ رو هم دارم. خیلی هم راضیم. فقط کاش کتاب آشپزی یا سی دی اون رو ارائه میکردید تو راهنماش خیلی خلاصه ذکر شده

  8. جهت اطلاع دوستان و کاربران استفاده کننده از لوازم خانگی اعم از صوتی و تصویری و ماشین لباسشویی و جارو برقی و مایکروویو و حتی گوشی تلفن همراه عرض کنم که هر دو شرکت سامسونگ و ال جی بدلیل کره ای بودنشان از یک سطح از تکنولوژی برخوردارند و الگر تفاوتی است در ظاهر و برخی مشخصات کم اهمیت و سطحی است، پس بیهوده دل به برتری تکنولوژیکی یکی از این دو برند نسبت به دیگری نسپارید، هردو برند تقریباً در یک سطح هستند.

  9. من هم ماگروفر سامسونگ و لباسشویی و یخچال و ماشین ظرفشویی شو دارم و خیلی هم راضیم قیمتاش هم خوبه و بعضی ها چون میگن گرونه میان اسم رو سامسونگ میزارن که مارک خوبی نیست،ممنون از شرکت سامسونگ

  10. اعظم دهقان

    واقعا متاسفم برای کسانی که نظر بیخودی میدن بدون هیچ اطلاعی. من ماکروفر سامی چهارده تی دارم عالیه. یخچال و فریزر سامسونگ دارم عالیه. ظرفشویی و لباسشویی بوش آلمان. تلویزیون سونی. این برند ها خیلی عالیه ولی در کل بوش آلمان.. ولی سامسونگ توی ماکروفر عالیه. اگر بوش ماکروفر داشت مطمئن بودم اونو تهیه میکردم

    1. اعظم جان میشه منو راهنمایی کنی من سامی ١۴ t گرفتم دکمه پاورش کار نمیکنه بردم نمایندگی گفتن اون کاربرد نداره.اخه مگه میشه من هر بار میخوام استفاده کنم باید دستگاه رو از برق بکشم دوباره بزنم تا پانل ویژگیش کار کنه؟

  11. لطفا دلالان و کابران متعصب ولی کم اطلاع سایر برندهایی که حتی رقیب سامسونگ هم به حساب نمی آیند،نظرات کیلوئی و سطحی را برای خودشان نگه دارند! و یا حداقل در مورد پذیرش و اقبال جهانی برندهای مطرح دنیا مقداری مطالعه کنند،بعد نظر(جوک) صادر کنند!

  12. به نظرم منتظرورشکستکی یه کارخونه به اون عظمت نباشید.کمی مثبت ترباشیم بهتره.من الان چندین ساله یخچال سامسونگ دارم وعالیه ولی تلویزیونم زود خراب شدبه هرحال وسایل برقی همینه..ارزومندم شرکت سامسونگ دررفع نواقصسش بکوشه وهمیشه موفق باشه

  13. سامسونگ همون قدر که تو دنیای گوشی ها بی اعتباره همونقدر هم وسایل خانگی بی خودی تولید مکینه. ال سی دی و تلویزیون هاش بعد از یه مدتی بی رنگ میشن. کولر هاش فقط جنبه تزئینی دارن. یخچال هاش بعد از یه مدت کارآییشون رو از دست میدن. ال جی در تمام موارد واقعا سرتر از سامسونگه. به امید اینکه هر چه زودتر پیش بینی ورشکسته شدن سامسونگ محقق بشه.

    18
    3
  14. والا اسم این دستگاه مایکرو ویو هست.فر مایکرو یعنی چی؟؟؟؟فر که با مایکرو کار نمیکنه.یا المنت هست یا گردش باد گرم.یعنی همه هم میگن مایکروفر.اصلا ما چیزی به اسم micro oven داریم؟؟؟ نهایتا اسمش میشه مایکرو ویو آون یا میشه مایکرو ویو و آون به صورت کمبو نه مایکرو فرررررر

    2
    2
  15. وای تیتر دیدم ترکیدم از خنده،ماکروفر، وای اونم سامی پلاست وای خخخخ خیلی جوک باحالی بود واقعا سامی پلاست بهتره بره لوازم آشپز خپنه بسازه بهتره، خخخخخ دمتون گرم خخخ،

    3
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH