فیفا 16، Need for Speed و جنگ ستارگان: مهم‌ترین تریلرهای کنفرانس EA در E3 2015 را ببینید!

«الکرونیک آرتز» زمانی به مرز ورشکستگی هم رسید. یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی، که حالا طبق گفته رسانه‌ها دوباره به سطح اول رقابت‌ها برگشته است.

EA-at-E3-2014

EA در کنفرانس امسال در کنار نسخه‌های جدید از سری بازی‌های ورزشی محبوب خود مانند «فیفا»، «NBA» و «NFL» چند نسخه بازی جنجالی مانند «جنگ ستارگان» و نسخه جدیدی از سری «Mass Effect» را آماده معرفی داشته است. انتخاب‌های ما از این کنفرانس را می‌توانید در ادامه ببینید:

۱. فیفا ۱۶

برای معرفی امکانات جدید این سری بازی محبوب، الکترونیک آرتز بر سه‌چیز تاکید می‌کند: «نوع‌آوری در سطح زمین»، «رقابت در سطح بالاتر» و «راه‌های جدید برای بازی». در بخش «نوع آوری در سطح زمین» سازندگان تاکید می‌کنند که امسال شاهد متوازن‌ترین فیفای تمام دوران خواهیم بود. این شامل چند پیشرفت در دفاع (از جمله شکل‌گیری کلی بهتر خط دفاعی) و قطع کردن هوشمند‌تر توپ می‌شود. همچنین سیستم پاس‌های هدف‌مند باعث می‌شود که بتوانید چند لایه از دفاع را پشت سر بگذارید. فیفا همچنین قول لحظه‌های «جادویی» بیشتری را می‌دهد که بازی را از گل‌ها و اتفاق‌های فوتبالی جذاب‌تر پر خواهد کرد (در ویدیو می‌توانید مسی را ببینید که جادویش را در اختیار تیم این بازی می‌گذارد). بخش «رقابت در سطح بالاتر» یک‌سری نشانه کمکی را به بازیکن‌های انتخاب شده در سطح زمین اضافه می‌کند و در بخش آخر یعنی «راه‌های جدید بازی»‌، فیفا ۱۶ بزرگ‌ترین تغییر خود یعنی اضافه کردن فوتبال زنان را معرفی می‌کند (این بخش با تشویق حضار روبرو می‌شود). درباره این تغییر قبلا مفصلا با شما صحبت کرده بودیم.

۲. Star Wars: Battlefront

عده‌ای می‌گویند که «جنگ ستارگان» در حد انتظارات ظاهر نشده است. اما تریلرها کم‌ و بیش نشان می‌دهند که این بازی یک RPG مهیج خواهد بود. این انتشار جدید که اقتباسی از -احتمالا- موفق‌ترین مجموعه فیلم‌های تمام دوران است؛ هفدهم نوامبر (۲۶ آبان) و برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ منتشر خواهد شد. در بالا می‌توانید ویدیوی ۵ دقیقه‌ای بخش مولتی‌پلیر این بازی را که در E3 2015 پخش شد، ببینید.

۳. Need for Speed

نسخه جدید از این سری بازی‌ها، در اصل اقتباسی از فیلمی با همین نام است که آن فیلم اقتباسی از همین سری بازی‌ها بوده است! خلاصه اینکه EA امسال این سری از بازی‌ها را اساسا دوباره شروع خواهد کرد. در ویدیو که همه چیز به نظر همان NFS همیشگی است؛ هرچند گرافیک به شکل چشمگیری پیشرفت داشته و الکترونیک آرتز قول تغییرات مثبتی در گیم‌پلی می‌دهد. این عنوان سوم نوامبر (۱۲ آبان) منتشر خواهد شد. گیم‌پلی بازی را می‌توانید در ویدیوی ۵ دقیقه‌ای بالا ببینید.

۴. Mass Effect: Andromeda

این عنوان جدید که کریسمس ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد، احتمالا بهترین واکنش را از طرف رسانه‌ها دریافت کرده است. تریلر این بازی نه تنها برای سری Mass Effect عجیب و زیادی ملایم است بلکه جزئیات جدیدی از امکانات جدید این بازی را فاش می‌کند که همگی به نظر خوب می‌رسند! این تریلر ۲ دقیقه‌ای را می‌توانید در بالا ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH