با 6 بازی که یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 معرفی کرد آشنا شوید!

امسال نیز همانند سال‌های گذشته نمایشگاه و کنفرانس‌های E3 که مربوط به رویداد‌های بازی است، برگزار شده و توجهات بسیاری را نیز توانسته به خود جلب کند. در این بین یکی از کمپانی‌هایی که همیشه در مرکز توجهات قرار دارد، Ubisoft است که امسال نیز توانست خوش بدرخشد. همراه ما باشید تا با جدیدترین محصولات این استدیوی بازی سازی آشنا شویم.

GHOST RECON WILDLANDS

GRW_KEY_VISUAL_Panorama_Large_Logo

یکی از بزرگ‌ترین سورپرایز‌های کمپانی یوبی‌سافت معرفی نسخه جدید GHOST RECON بود که گیم‌پلی بسیار خوبی دارد و گرافیک آن نیز عالی‌ست. علاوه بر این موارد، کاربر دسترسی‌های زیادی نیز دارد و از چتر سواری گرفته تا موتور سواری را می‌تواند بسته به مرحله انجام دهد.

ASSASSING’S CREED SYNDICATE

assassins-creed-syndicate1

یکی از بازی‌های محبوب کمپانی یوبی‌سافت، ASSASSING’S CREED است که اکنون نسخه SYNDICATE آن معرفی شده و گیم‌‍پلی خوبی دارد و روند بازی نیز در شهر لندن جریان می‌یابد.

SOUTH PARK RPG

Screen_Shot_2015-06-15_at_3.10.32_PM

کمپانی تولید کننده SOUTH PARK بر این باور است که RPG یک بازی فانتزی و دوست داشتنی است. این بازی که انتظار می‌رود کاربران بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند، سال آینده روانه بازار خواهد شد.

RIANBOW SIX: SIEGE

Rainbow-Siege-6-659x330

Angela Bassett یک بازیگر معروف است که تاکنون جوایز زیادی را نیز به خود اختصاص داده و حال در روند بازی اتفاقاتی برای وی می‌افتد که شما نیز می‌بایست در این میان ایفای نقش کنید. این بازی در 13 اکتبر (21 مهر) عرضه خواهد شد.

THE DIVISION

Screen_Shot_2015-06-15_at_3.24.27_PM

THE DIVISION برای اولین بار در نمایشگاه E3 سال 2013 معرفی شد و امسال در جریان این کنفرانس خبری، اطلاعات بیشتری از آن در اختیار دوست دارانش قرار گرفت. این بازی نیز حس و حالی جنگی دارد و در 8 مارس سال 2016 (27 اسفند سال 1394) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

VIKINGS

Screen_Shot_2015-06-15_at_3.15.30_PM

در این بازی که کمی شرایط تخیلی برای آن اعمال شده است، شما سلاح‌هایی را در اختیار خواهید داشت که می‌توانید خون بسیاری را در محل بازی به زمین بریزید.

این بازی‌ها تنها عناوین معرفی شده در روند نمایشگاه E3 نبوده‌اند و در این مقاله تنها بر روی کمپانی یوبی‌سافت تمرکز کرده بودیم. در مقالات بعدی اطلاعات بیشتری در خصوص کنفرانس E3 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH