سامسونگ:‌ به‌زودی یک آپدیت برای رفع مشکل امنیتی سری گلکسی منتشر خواهد شد!

روز گذشته مطلع شدیم که حدود 600 میلیون دستگاه گلکسی دارای یک مشکل امنیتی در زمینه کی‌بورد هستند که هکر‌ها با کمک آن می‌توانند اطلاعات مختلفی را از دستگاه کاربران سرقت کنند. شیوه نفوذ به این حفره امنیتی نیز بدین صورت است که درون پک‌ زبان‌هایی که به‌صورت آپدیت عرضه می‌شود، هکر می‌بایست کد‌های مورد نیاز خود را قرار دهد و از طریق آن‌ها اقدام به سرقت اطلاعات کاربر کند.

galaxy-s6-edge

کشف کننده این باگ که NowSecure نام دارد، تایید کرده است که چنین مشکلی در محصولاتی نظیر گلکسی نوت 4، گلکسی نوت 3، گلکسی S3، گلکسی S4، گلکسی S5، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج وجود دارد و حال سامسونگ نیز چنین مشکلی را تایید کرده و آن را جدی دانسته است و مدعی شده که در طول روز‌های آینده یک به‌روز رسانی برای حل این مشکل منتشر خواهد شد.

سامسونگ سریعا اقداماتی امنیتی را در خصوص این باگ انجام خواهد داد. ما به وجود چنین مشکلی از طریق رسانه‌ها پی بردیم و سامسونگ Knox مسئولیت رفع این مشکل را برعهده دارد که در طول روز‌های آتی شاهد انتشار یک آپدیت در این خصوص خواهیم بود. علاوه بر این به‌روز رسانی امنیتی، ما همچنان بر روی کی‌بورد SwiftKey کار خواهیم کرد تا مشکل آن را مرتفع سازیم.

4 در مورد “سامسونگ:‌ به‌زودی یک آپدیت برای رفع مشکل امنیتی سری گلکسی منتشر خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH