وان‌پلاس 2 از اسنپدراگون 810 استفاده خواهد کرد!

امروز یک تیزر تبلیغاتی جدید از گوشی جنجالی وان‌پلاس 2 منتشر شد که حکایت از پردازنده آن دارد. بر اساس عدد 810 موجود در این تیزر می‌توان پی برد که پردازش‌های وان‌پلاس 2 توسط پردازنده اسنپدراگون 810 انجام خواهد شد اما در واقع این خبر چندان هم سورپرایز محسوب نمی‌شود؛ زیرا در بنچمارک‌هایی که قبلا از این محصول منتشر شده بود، به وجود این پردازنده پی برده بودیم. البته گفتنی است که سال قبل نیز وان‌پلاس از بهترین پردازنده کوآلکام در زمان خود استفاده کرده بود.

810_Forum

اما همه چیز به اعداد و ارقام ختم نمی‌شود. همان طور که گفته شد این محصول از اسنپدراگون 810 استفاده می‌کند که احتمال داغ کردن دستگاه را بالا می‌برد؛ زیرا اغلب اسمارت فون‌هایی که از این پردازنده استفاده کرده‌اند افزایش دمای شدیدی را در دفترچه خاطرات خود دارند.

البته وان‌پلاس معتقد است پردازنده‌ای که استفاده خواهد کرد باعث افزایش دمای گوشی نخواهد شد؛ زیرا از نسخه 2.1 اسنپدراگون 810 استفاده کرده و این نسخه نسبت به ورژن قبلی بهبود‌هایی داشته است. البته به این نکته نیز باید توجه داشت زمانی که وان پلاس خبر از داغ نکردن اسنپدراگون 810 می‌دهد، ممکن است اتفاقات ناخوش آیندی در پشت پرده رخ دهد. زیرا به احتمال زیاد این کمپانی نیز میزان عملکرد پردازنده را فدای افزایش دما آن خواهد کرد و در نتیجه عملکرد ضعیف‌تری را نسبت به شرایط عادی شاهد خواهیم بود.

علاوه بر این سیستم عامل مبتنی بر اندروید Oxygen OS نیز با این پردازنده بهینه شده است تا اتفاق ناخوش آیندی رخ ندهد. پس بهتر است با این اوصاف منتظر وان‌پلاس باشیم تا هرچه سریع‌تر پرچم‌دار جدید خود را معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH