از 5 Halo تا Minecraft روی میز: هر آنچه مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان در E3 معرفی کرد

دیروز خبرهای مربوط به سازنده پلی‌اسیشن (سونی) را در E3 2015 برای شما پوشش دادیم. و حالا نوبت بزرگ‌ترین رقیب این شرکت و سازنده دستگاه‌های محبوب ایکس‌باکس یعنی مایکروسافت است که دست خود را نشان دهد.

xbox_e3_2014

این غول فناوری امسال احتمالا یکی از داغ‌ترین کنفرانس‌های E3 را برگزار کرد. با ترکیبی از طبق گفته خودشان: «بزرگ‌ترین صف بازی‌های تاریخ ایکس‌باکس» و البته جادوی واقعیت مجازی، کنفرانس مایکروسافت مملو از خبرها و عنوان‌های هیجان‌انگیز بود که یکی پس از دیگری معرفی می‌شدند.

انتخاب‌های ما از ویدیوهای منتشر شده در این کنفرانس را ببینید:

۱. Halo 5: Guardians

«Halo» محل رشک صاحبان پلی‌استیشن است. بازی سبک RPG مخصوص ایکس‌باکسی که حالا تبدیل به یکی از عنوان‌های روتین و مهم دنیای بازی شده است. پیش از این تریلر و دمویی از بخش مولتی‌پلیر این بازی منتشر شده بود و حالا در E3 2015 می‌توانید یک دمو از گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید. لشگر بازی محبوب مایکروسافت، با زره‌های عظیمشان ۲۷ اکتبر (۵ آبان) از راه خواهند رسید. هرچند مطابق انتظار این بازی تنها برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد (همچنین طبق اعلام‌ها پروژه سریال «استیون اسپیلبرگ» بر اساس این سری بازی‌ها هنوز کنسل نشده است؛ هرچند اخبار بیشتری از آن در دسترس نیست).

۲. Dark Souls 3

«Dark Souls» ‌احتمالا یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های تمام دوران در بین منتقدین است. با انتشار قسمت نخست این بازی در سال ۲۰۱۱ و سپس قسمت دوم در سال گذشته؛ کارگردان این سری بازی‌ها «Hidetaka Miyazaki» به شهرت جهانی دست‌ یافت. اما با وجود انتشار بازی چشم‌نواز «Bloodborne» مخصوص پلی‌استیشن از این کارگردان در سال جاری؛ شاید کمتر کسی منتظر یک Dark Souls جدید برای سال آینده بود. اما حالا خود Miyazaki روی استیج مایکروسافت آمده تا اعلام کند که یک عنوان جدید از این مجموعه در زمان نامشخصی از سال ۲۰۱۶ برای کنسول‌های نسل جدید و PC منتشر خواهد شد. ویدیوی بالا نخستین دموی منتشر شده از این بازی است که به‌نظر خیره‌کننده می‌رسد!

۳. Rainbow Six: Siege

پیش از این، در پیش‌بینی منتشر شده توسط «گیم‌اسپات» و همچنین پوشش خبری کنفرانس «Ubisoft» درباره این بازی صحبت کردیم. همه چیز درباره این بازی جالب به‌نطر می‌رسد و عده‌ای این نسخه را گامی در راه سری بازی‌های محبوب «کانتر استرایک» می‌دانند. ویدیوی گیم‌پلی بخش مولتی‌پلیر این بازی (و تشویق هیجان زده حاضران!) را می‌توانید در بالا ببینید. Ubisoft این بازی را برای کنسول‌های نسل جدید و PC در ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) منتشر خواهد کرد و از‌ البته از فروش آن انتظارات زیادی دارد.

۴. Rock Band 4

برخلاف انتظار خبری از «Guitar Hero» نبود اما «Rock Band 4» به عنوان نسل بعدی از بازی‌های اینتراکتیو کنسول‌های نسل جدید برای ۶ اکتبر (۱۴ مهر) آماده انتشار است. در بالا تریلر بخش جدید «FreeStyle» را می‌بینید که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به نُت‌ها و با خود اینسترومنت به نوازندگی بپردازید. هرچند طبق گزارش‌ها خرید این بازی به همراه وسایل مورد نیازش احتمالا حدود ۲۵۰ دلار برای شما خرج برخواهد برداشت! این بازی تنها برای کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد و خبری از نسخه PC نیست.

۵. معرفی HoloLens برای Minecraft (این ویدیو را ببینید!)

مایکروسافت احتمالا بزرگترین غافلگیری‌اش را در اینجا معرفی کرد. از این به بعد شما می‌توانید جامعه عظیم «Minecraft» را با «HoloLens» (عینک واقعیت مجازی مایکروسافت) امتحان کنید. همه چیز در اندازه یک واقعیت علمی جالب بود تا زمانی که تیم مایکروسافت به دوربین حاضر در سالن یک HoloLens پوشاند و دنیای Minecraft را روی میز حاضر بر استیج آورد. این صحنه با شگفتی و تشویق گسترده حضار روبرو شد. در ویدیوی بالا می‌توانید لحظه کار کردن تیم مایکروسافت با این تکنولوژی شگفت‌انگیز را ببینید. امسال برای E3 سال واقعیت مجازی بود و حالا با این نوآوری مایکروسافت، این تکنولوژی بیش از هر زمان دیگری به خانه‌های مردم نزدیک می‌شود. پیش از این به شما گفته بودیم چطور گوگل تلاش می‌کند تا هدست واقعیت مجازی خود را از مقوا تهیه کند و به دست تمام مردم برساند.

۶. Fallout 4

اما احتمالا بزرگ‌ترین انتشار سال آینده از طریق کمپانی «Bethesda» اتفاق می‌افتد. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که یک نسخه جدید از سری بازی‌های «Fallout» را روانه بازار کنند. پیش از این جزئیات و تریلر این بازی را به شما گزارش کردیم و حالا نوبت آن است که گیم‌پلی این بازی را تجربه کنید. «تاد هوارد»، کارگردان بازی، برای معرفی این گیم‌پلی جدید که امکانات مخصوص ایکس‌باکس بازی را نشان می‌دهد روی استیج آمد. این بازی طبق اعلام قبلی ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای کنسول‌های نسل جدید و PC منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH