سامسونگ گلکسی J5 و J7 معرفی شدند: نخستین گوشی سامسونگ با فلش سلفی

پس از چندبار لو رفتن عکس‌هایشان در چند هفته اخیر؛ حالا «Galaxy J5» و «Galaxy J7» بالاخره رسمی شدند. «سامسونگ» این دو گوشی را در چین معرفی و در همین هفته عرضه خواهد کرد.

Samsung-Galaxy-J7

در بخش جذاب ماجرا، گلکسی J7 و J5 اولین گوشی‌های سامسونگ هستند که به فلش LED برای دوربین روبرو مجهز خواهند بود؛ تا از دوربین‌های سلفی ۵ مگاپیکسلی و با زاویه پهن خود نهایت استفاده را ببرند. در کنار آن، این دو گوشی امکانات مشابه بسیاری دارند: LTE، قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت، ۱.۵ گیگابایت رم،‌ ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قابلیت افزایش یافتن و در نهایت یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عقب با J7 .f/1.9 اما قدرتمندتر از J5 است و از یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای «Snapdragon 615» استفاده می‌کند. همچنین از لحاظ سایز Galaxy J7 با صفحه ۵.۵ اینچی (رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل) برادر بزرگ‌تر به حساب می‌آید. این گوشی همچنین یک باتری 3000mAh دارد.

دوربین سلفی J7 و J5 دارای فلش LED و توانایی عکس‌برداری ۱۲۰درجه است.
دوربین سلفی J7 و J5 دارای فلش LED و توانایی عکس‌برداری ۱۲۰درجه است.
تفاوت روزنه دوربین جدید در Galaxy J7
تفاوت روزنه دوربین جدید در Galaxy J7

گلکسی J5 اما با یک صفحه ۵ اینچی 720p عرضه خواهد شد و قدرت خود را از پردازنده چهارهسته‌ای «Snapdragon 410» با قدرت 1.2GHz خواهد گرفت. انرژی تمام این‌ها نیز با یک باتری 2600mAh تامین می‌شود.

هردوی این محصولات اندروید 5.1 Lollipop را اجرا خواهند کرد و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در چین عرضه می‌شوند. قیمت گلکسی J7 حدود ۲۸۹ دلار آمریکا (حدود ۹۵۰ هزار تومان) و J5 در حدود ۲۲۵ دلار (حدود ۷۴۰ هزار تومان) خواهد بود.

Samsung-Galaxy-J7(9)

درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا این دو گوشی در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهند شد یا خیر. به ما بگویید که آیا شما مشتاق به خرید هیچ‌کدام از این دو گوشی هستید؟

9 در مورد “سامسونگ گلکسی J5 و J7 معرفی شدند: نخستین گوشی سامسونگ با فلش سلفی”

  1. یه سوال مهم :
    بین سامسونگ a3 2016 و سامسونگ j7 2016 کدوم بهتره؟ ؟ ؟ از لحاظ سخت افزاری – دوربین- آنتن دهی و هنگ کردن.
    خواهشا پاسخ کامل و واضح دهید نمیدونم کدومو بگیرم؟ ؟ ؟ ؟ ؟

  2. ببخشید من یه دارم.من وقتی مشخصاات این گوشی رو دیدم شک کردم که این بهتره یا گلکسی a3.میشه شما منو راهنمایی کنید.ممنون میشم

    1. محمد روزبه

      دوست عزیز صددرصد مشخصات این گوشی‌ها بهتر از A3 هست اما مشخص نیست که تا کی به بازار ایران برسند (و حتی اینکه آیا برسند یا نه)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH