تبلت هواوی T1 10 معرفی شد، میان‌رده اما فلزی!

در طول روز گذشته کمپانی هواوی یک کنفرانس مطبوعاتی را برای معرفی محصول جدید خود برگزار کرد که هواوی T1 10 نام دارد و یک تبلت 9.6 اینچی است که هواوی با کمک آن تصمیم گرفته مسیری نو در جهت تبلت‌های خود در پیش بگیرد و محصولی متفاوت نسبت به مدیاپد عرضه کند.

Huawei-T1-10

هواوی T1 10 یک صفحه نمایش IPS با وضوح HD داد که پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 410 انجام می‌‌شود که هر هسته فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و وظیفه پردازش‌های گرافیکی نیز بر عهده Adreno 306 گذاشته شده است. این محصول 1 گیگابایت حافظه رم دارد و در بخش پشتی دستگاه یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED قرار گرفته است. بخش جلویی نیز میزبان یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری است.

این محصول از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل آن نیز کیت‌کت است که لانچر Emotion بر روی آن نصب شده. این تبلت از یک بدنه آلمینیومی بهره می‌برد که ضخامتی در حدود 8.3 میلی‌متر دارد؛ درون آن نیز یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که قادر است تا 24 روز در حالت استند بای زنده بماند! در حین نمایش ویدیو نیزاین محصول می‌تواند تا 12 ساعت دوام بیاورد و در حین مرورگری صفحات وب هواوی T1 10 تنها قادر است تا 6.5 ساعت پاسخ‌گوی دستورات کاربر باشد.

1 در مورد “تبلت هواوی T1 10 معرفی شد، میان‌رده اما فلزی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH