سرفیس پرو 3 پرسرعت‌ترین تبلت موجود در بازار شد!

آی‌پد ایر 2 یک تبلت زیبا و قدرتمند است که به کمک پردازنده A8 کمپانی اپل پردازش‌ها را با سرعت و قدرت بسیار بالایی انجام می‌دهد و اپل تمام تلاش خود را می‌کند تا بلکه بتواند باور به این که آی‌پد ایر 2 قدرتمندتر از کامپیوتر‌های شخصی است را در ذهن مردم ایجاد کند.

tablet-speed-test-infog

اما هرچه قدر هم که اپل بگوید باز محصولی در مقابل آی‌پد ایر 2 قرار دارد که چندان هم مهربان نیست و آمده تا رقابت را سهم خود سازد. این محصول از دیار مایکروسافت آمده است و سرفیس پرو 3 نام دارد که بر اساس بنچمارک Geekbench امتیاز 5069 را به دست آورده و همین بنچمارک به آی‌‌پد ایر 2 امتیاز 4046 داده که حدود 20 درصد ضعیف‌تر از تبلت مایکروسافت است. این محصول قدرتمند از پردازنده میان‌رده Core i5 استفاده می‌کند که با این وجود همچنان عملکردی مثل کامپیوتر‌ها دارد و در پردازش‌ها به هیچ وجه کم نمی‌آورد و به همین دلیل مدل طلا را در این زمینه به گردن خود آویخته و در رتبه اول تبلت‌های قدرتمند قرار گرفته است.

البته نمانیده مایکروسافت نسبت به آی‌پد ایر 2 ضخامت بیشتری دارد و در حدود 9 میلی‌متر است که عملکرد باتری مناسبی نیز دارد. در جایگاه دوم نماینده اپل از لحاظ سرعت و قدرت قرار می‌گیرد و مدال برنز این رقابت نیز به نکسوس 9 از سوی کمپانی گوگل اختصاص می‌یابد. در مقام‌های بعدی محصولاتی از سوی آمازون، سامسونگ، ایسوس و… نیز دیده می‌شود که در تصویر بالا می‌توانید به ترتیب با قدرتمندترین و پرسرعت‌ترین تبلت‌های بازار آشنا شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH