اطلاعاتی از گلکسی S6 اج پلاس منتشر شد!

چندی پیش شاهد یک ویدیوی عجیب بودیم که در آن یک اسمارت فون عجیب‌تر جلوه نمایی می‌کرد! این محصول که در آن زمان گلکسی S6 پلاس نامیده شد، یک گوشی غول پیکر اما با ظاهری مشابه با نسخه اصلی بود که همان طور که می‌دانید نسخه اصلی یک صفحه نمایش 5.1 اینچی خمیده دارد.

Samsung-Galaxy-S6-edge-Plus-render-01-(1)

بر اساس اطلاعاتی که پروفایل OnLeaks منتشر کرده است (با نگاهی به اخبار پیشین این پروفایل می‌تواند به قابل اطمینان بودن آن پی برد) یک رندر جدید را شاهد هستیم که در آن نیز ظاهر دستگاه (گلکسی S6 اج پلاس) شباهت بسیار زیادی به نسخه اصلی گلکسی S6 اج دارد و اندازه دستگاه نیز 6.85 در 75.80 در 154.45 میلی متر است و گفته می‌شود که این محصول صفحه نمایشی 5.5 اینچی خواهد داشت. البته این درحالی‌ست که شایعات قبلی، خبر از صفحه نمایش 5.7 اینچی این اسمارت‌فون می‌دادند. اگر سایز صفحه نمایش چندان برای شما اهمیت ندارد، باید بگوییم که این محصول نسبت به نسخه اصلی کشیده‌تر و واید‌تر شده است (ناگفته نماند که گلکسی S6 اج ابعادی در حدود 7 در 70.1 در 142.1 میلی متر دارد).

با وجود این تفاوت‌ها در سایز، گفته می‌شود که این محصول از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها، شباهت بسیار زیادی به نسخه اصلی خواهد داشت اما احتمال می‌رود که نسخه جدید از یک پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون 808 استفاده کند، این درحالی‌ست که گلکسی S6 اج از پردازنده اگزینوس 7420 بهره می‌برد. گفته می‌شود که گلکسی S6 اج پلاس اولین اسمارت فون سامسونگ خواهد بود که از قابلیت عکاسی با فرمت RAW استفاده می‌کند. البته برخی اخبار حکایت از انتشار این قابلیت برای گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نیز دارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول جدید سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد شد که چیزی ما بین ماه‌های تیر و شهریور را شامل می‌شود. انتظار داریم که این گوشی قیمت بالاتری نسبت به گلکسی S6 اج داشته باشد و البته شاید یکی از گران قیمت‌ترین اسمارت فون‌های بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH