فروش ویژه گوشی سونی اکسپریا Z1 با بهایی استثنایی در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس

online-z1

شرکت سونی یکی از برندهای مطرح صنعت موبایل در جهان است و اسمارت فون‌های Xperia Z این شرکت جزو پرطرفدارترین محصولات این برند هستند. Sony Xperia Z1 با داشتن ظاهری زیبا و طراحی شیک، صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت، سخت افزاری قدرتمند، دوربینی کارآمد و امکانات ارتباطی متنوع یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربردهای حرفه‌ای، روزمره و همچنین لذت بردن از محتوای چند رسانه‌ای است.

قابلیت ویژه‌ای که Sony Xperia Z1 را از بسیاری از رقبایش متمایز می‌کند، مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب است که موجب می‌شود تا بتوان از این گوشی در هر شرایطی استفاده کرد. بنابراین، تفاوتی ندارد که از اسمارت فون خود برای مکالمه استفاده می‌کنید یا مرور وب یا بازی، زیرا Sony Xperia Z1 دریچه‌ای است برای ورود شما به دنیای اندروید و تمامی امکانات متنوع یک گوشی هوشمند را در اختیارتان قرار می‌دهد.

فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس به‌منظور قدردانی از مشتریان وفادار و عزیز خود، فاز دوم جشنواره فروش ویژه این گوشی پرچم‌دار زیبا و کارآمد را برای مدتی محدود و باقیمتی استثنایی و پایین‌تر از تمامی فروشگاه‌های سطح کشور برگزار می‌کند. این طرح فروش ویژه از روز ‌شنبه مورخ 30 خردادماه آغاز می‌شود و خریداران گرامی می‌توانند اسمارت‌فون Xperia Z1 را تنها با پرداخت مبلغی باور نکردنی خریداری کنند.

از جمله ویژگی های برتر این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه لوکس شیشه ای به همراه فریم فلزی
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت Full HD
  • پردازنده چهار هسته ای، دو گیگابایت حافظه RAM
  • دوربین قدرتمند 20.7 مگاپیکسلی با امکانات متنوع
  • قابلیت‌های ارتباطی مختلف نظیر Wi-Fi دوبانده، NFC، USB On The Go
  • ترکیب رابط کاربری اندروید و سونی و ارائه قابلیت های نرم افزاری متنوع

بنابراین، اگر به دنبال یک اسمارت‌فون اندرویدی زیبا، قدرتمند و باکیفیت باقیمتی استثنایی هستید، فرصت را از دست ندهید و از این فروش ویژه برای مدتی محدود که فقط در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس ارایه می‌شود، استفاده کنید.

هم اکنون می توانید برای خرید این محصول و بهره مندی از مزایای این فروش ویژه، اینجا (+) کلیک کنید.

فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس

3 در مورد “فروش ویژه گوشی سونی اکسپریا Z1 با بهایی استثنایی در فروشگاه آنلاین مایکروتل پلاس”

  1. Xperia Z1 نسبت به قیمت و امکاناتش گوشی خیلی خوبیه. به نظر من قیمت مایکروتل پلاس نسبت به فروشگاه های دیگه مناسب تره و جزو گارانتی های معتبر و قدیمیه…

  2. سجاد راست میگه 3gهستش و توی خیلی از فروشگاهها از این ارزانتره.
    یه سوال سونی z1 نسخه Lte خوبه یا هواوی honor 6 لطفا راهنماییم کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH