5 دلیل برای آنکه گوشی اچ‌تی‌سی وان ام۹ را بخریم!

HTC One M9

اگر به دنبال خریدن یک گوشی پرچم‌دار هستید و هنوز نتوانستید بین گزینه‌های موجود در بازار، یکی را برای خودتان برگزینید، در این مطلب می‌خواهیم برای شما ۵ دلیل بیاوریم که به خریدن آخرین محصول کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی یعنی وان ام۹ ترغیب شوید (یعنی فقط درباره خوبی‌ها صحبت می‌کنیم)؛ پس ما را در ادامه همراهی کنید.

۱- طرحی که همچنان زیباست

شاید بسیاری بگویند که اچ‌تی‌سی در تولید پرچم‌دارانش، زیاد از حد بر روی یک طرح ثابت مانور داده و آن را به مرحله تکراری بودن رسانده است، اما خب وقتی یک طراحی زیباست، چرا بخواهیم از آن جدا شویم؟ وان ام۹ ظاهر بسیار زیبایی دارد، فلزی و مستحکم است و رنگ‌بندی‌های جدید آن بر دل بسیاری می‌نشیند. پس اگر می‌خواهید یک گوشی با ظاهری متفاوت از سایر تولید کنندگان در دست گرفته و بر کیفیت فلزش بر خود ببالید، وان M9 بی‌تردید یکی از بهترین گزینه‌هاست.

۲- صدایی که بسیار رساست

بایستی اچ‌تی‌سی را یکی از بهترین‌ها در تعبیه اسپیکرهای توانمند در گوشی‌ها و به خصوص پرچم‌دارانش دانست، جایی که ابتدا از beats استفاده کرد و پس از آن به سراغ بوم ساند رفت و با قرار دادن بلندگوهای استریو در جلوی چهره پرچم‌دارش، کاری کرد تا همیشه از خوش صدایی آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که این کیفیت در هدفون‌ها هم برقرار بوده و برای همین ام9 از هر لحاظ یکی از بهترین‌ها در صداست.

۳- اینترفیسی که روان است

رابط کاربری سنس، یکی از بهترین‌ها در میان گوشی‌های اندرویدی است، جایی که روانی و گویا بودن منوها، از دلایل برتری آن عنوان می‌شود و امکاناتی چون بلینک فید و Zoe حتما شما را از استفاده کردنش خرسند می‌کند. این رابط کاربری که به صورت پیش فرض زبان فارسی را هم ساپورت می‌کند، یکی از نقاط قوت در سری پرچم‌داران وان است.

۴- سخت افزاری که به روز است

استفاده از به‌روزترین امکانات سخت‌افزاری، باعث می‌شود تا M9 در برابر هیچ بازی و برنامه‌ای آخ نگوید! اسنپدراگون 810 با همراهی 3 گیگابایت رم، جواب‌گوی تمام نیازهای شما در این قسمت مهم و حیاتی خواهد بود. در واقع شما می‌توانید با تکیه بر هسته‌های پر توان اسنپدراگون که ۶۴ بیتی هستند و همچنین یک واحد گرافیکی قدرتمند از سری آدرنو، از پس اجرای هر چیزی به خوبی بربیایید.

۵- گرفتن سلفی لذت بخش است

دوربین اولتراپیکسل اچ‌تی‌سی، منتقدان زیادی داشت و بسیاری آن را برای دوربین اصلی گوشی مناسب نمی‌دانستند، اما حال که اولتراپیکسل به جلوی دستگاه منتقل شده است، تبدیل به یکی از بخش‌های دوست داشتنی پرچم‌دار اچ‌تی‌سی شده و سبب می‌شود تا سلفی‌های بسیار خوب و با کیفیتی را حتی در نور کم از شما بگیرد. پس اگر یک سلفی دوست هستید، ام۹ گزینه بسیار خوبی برای شماست.

20 در مورد “5 دلیل برای آنکه گوشی اچ‌تی‌سی وان ام۹ را بخریم!”

  1. زهرا سعادت

    سلام.من چند ماهm9 دارم.امروز چند ده تا خط سفید رو صفحه نمایشش ظاهر شده.نمیدونم باید چیکارش کنم

  2. برند اچ تی سی طرفدارهای خاص خودشو داره …
    ولی بنظرتون قیمتش گرون نیست یکم؟؟؟
    والا یکم که چه عرض کنم خیلی گرونع .
    با این قیمت و حتی با قیمت کم تر از اونم میشه بهترین گوشی رو گرفت که از اونم سر باشه .

  3. باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات خدمت کلیه دوستان عزیز،به نظرمن اچ تی سی گوشیه خوب وبادوامه ،کسی قدرشومیدونه که خودش ازش استفاده کرده باشه ،وگرنه هرکسی روی گوشیش حساسه چون به نظرخودش باتحقیقاتی که انجام داده بهترین انتخاب روکرده.ممنون وسپاسگزارم

  4. من اولین گوشی که داشتم سونی بوده دوستم همزمان با من اچ تی سی گرفته بود بعد از گذشت 3 سال میتونم بگم هنوزم گوشی دوستم عالی تر از من بود.در خصوص سامسونگ بگم که یکی ازدوستام نوت4داره عکسایی که میگیره عالیه ولی وقتی تو یک گوشی دیگه همون عکسو مشاهده میکنم از کیفیتش بدم میاد.بنظرم فقط کیفیت تصویر گوشی سامسونگ که آدمو گول میزنه

  5. شاید m9 نتونسته خیلی موفق باشه اما بنظرم خیلی طراحی شیکی داره و اسپیکرهاش واقعا غوغاست!!

  6. ساحل پناهی

    آقا گلکار گزینه 5 شما مسخره هست. اولترا پیکسل در هر شرایطی بد تر و ضعیف تر از مگاپیکسل است. برای گرفتن عکس سلفی حتی پایین رده های سامسونگ چون J5 و میان رده های آن چون A3 و A5 و A7 و E5 و E7 گزینه برتری نسبت به پرچمداری چون M9 هستند. دوربین سلفی S6 و S6 edge نیز با فناوری های جدید و کاربردی در عکاسی سلفی بی همتا است. دوربین سلفی G4 نیز با حسگر 8 مگاپیکسل بسیار خوب است. پس دلیل کم می یارید دلیل بی جا ننویسید

    1. پیمان گل‌کار

      عزیز جان، کی گفته که اولترا پیکسل ضعیف‌تر از مگاپیکسل است؟ اتفاقا در شرایط برابر از نظر تعداد پیکسل، به علت بزرگ‌تر بودن ابعاد پیکسل‌ها در فناوری اولترا، تصاویر از نظر نوری و کیفیت خیلی بهتر هستند و دلیل ناموفق بودن اولترا به قرار دادن اون به جای دوربین اصلی بود که در تعداد پیکسل دچار مشکل می‌شد اما برای عکس سلفی که به طور معمول برای فواصل کم تنظیم می‌شود، اتفاقا گزینه بسیار خوبی هست.
      لطفا مطالعه خودتون در ارتباط با این فناوری را بیشتر کنید

    2. تو دیگه خیلی نابغه ای ساحل بخدا…
      دیگه این رو هرکسی میدونه اولترا از مگا بزرگتره و بهتره

  7. سلام آقای گلکار 1سوال دارم :ام 9 چقدر بیشتر از ام 8 داغ میکنه ؟ برند اچ تی سی رو واقعا دوس دارم چند وقت پیش میخواستم ام 8 بگیرم که ام 9 اومد ولی این قضیه داغ کردنش منو به شک انداخت حالا با ذهنیتا و تجربه ای که دارین ام8 یا ام9 ؟

    1. پیمان گل‌کار

      در حالت عادی چندان مشکلی نداره بخصوص با آپدیت‌هایی که داده اما در هنگام بازی کردن این مشکل تا حدی ازار دهنده است
      به زودی مقاله ۵ دلیل برای نخریدن ام۹ را هم خواهیم گذاشت

    1. ساحل پناهی

      این قیمت ها رو از کجا پیدا کردی؟؟؟؟
      الان میانگین قیمت اس 6: 1.910.000 و میانگین قیمت وان ام 9: 1.965 هست. در دیجی کالا هم اینطوره

  8. حالا دلیلی که نباید اچ تی سی وان ام9 را بخرید:
    1.قیمت گران
    2.دوربین ضعیف در برابر رقبا
    3.باتری ضعیف در برابر رقبا
    4.داغی بیش از حد
    5.طراحی تکراری
    6.صفحه نمایش فول اچ دی(در حالیکه با کمتر از این قیمت الجی جی3 که کواد اچ دی هست یا در همین قیمت اس6 یا نوت4 رو میشه خرید)
    7.بدنه ضعیف در برابر ضربه
    8.حذف تکنولوژی اولترا پیکسل دوربین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH