بهترین بازی‌های اندروید و آی‌فون در هفته‌ای که گذشت

در این مقاله قرار است تمام بازی‌های جدید و با ارزش جدید را بدون محدودیت ژانر،‌ پلتفرم یا قیمت معرفی کنیم. شاید نتوانیم تضمین دهیم که حتما از این بازی‌ها خوشتان خواهد آمد؛ اما اگر این‌طور شود احتمالا چندساعت در روز را صرف بازی کردنشان می‌کنید.

Samsungs-Game-Recorder-app

با پایان E3، بزرگ‌ترین شوی دنیای بازی، کمی از طعم انتشارهای پیش رو را چشیدیم؛ اما در کنار تمام نام‌های بزرگ در بخش کنسول و PC، این بازی‌های موبایل است که سریع‌تر از تمام آن‌ها پیشرفت می‌کند.

این هفته، مطابق معمول سر و کله بازی‌های جدید زیادی به اپ‌استورها پیدا شده، و بعضی از آن‌ها عالی هستند. ما خلاصه‌ای از بهترین‌هایشان را برایتان انتخاب کرده‌ایم:

Nubs’ Adventure

قیمت: رایگان (برای گشت‌وگذار در کل جهان نیاز به پرداخت دارید)

دانلود: iOS، اندروید

«Nubs’ Adventure» یک بازی پلتفرم اکشن و اکتشافی است که استایل جذاب و داستانی گیرا دارد. این بازی از سبک «exploratory platformer» به معنای این است که شما می‌توانید دنیای پیرامون را در سطحی بالاتر از جنگیدن تنها با دشمنان کاوش کنید. تمام این گشت‌وگذار از زمانی آغاز می‌شود که قهرمان اصلی شما (Nubs) از خانه خودش توسط Redsهای شیطان‌صفت بیرون انداخته می‌شود و حالا باید دوباره مسکن خود را بنا کند. همراهان Nubs در این سفر دوستانش، یک حلقه کوچک به نام «Ally» و یک کرم بزرگ به اسم «Brute» هستند. در این بازی، شما می‌توانید جهان متفاوت خود را کاوش کنید که هرکدامشان رازها، دشمنان و تله‌های خود را دارند. همچنین شما می‌توانید بجز Nubs، دوستانش Ally و Brute را هم کنترل کنید و در جنگ‌های بزرگ Redsها را شکست دهید. در کنار آن می‌توانید با حل‌کردن پازل و جمع‌ آوری الماس خانه را دوباره بازسازی کنید.

Transistor

قیمت: ۹.۹۹ دلار

دانلود: iOS

نام بازی علمی-تخیلی «Transistor» احتمالا برای عاشقان این سبک از بازی که کنسول دارند آشنا به نظر می‌رسد. حالا این بازی ورژن موبایل خود را دارد و گرافیک عالی‌اش را نیز در کنار نبردهای پیچیده و انتخاب‌های مختلف گیم‌پلی حفظ کرده است. بااینکه بازی موبایل با کنترل‌های تاچ جدید بازسازی شده، خوشبختانه هنوز این آپشن را دارد که به دسته‌ بازی متصل شود. Transistor یک بازی RPG با سرعت زیاد است که شما را در میان رازهای یک داستان غنی و اتمسفریک پیش می‌برد.

Fallout Shelter

قیمت: رایگان

دانلود: iOS

درباره این قبلا با شما صحبت کرده بودیم. با نام «Fallout Shelter»، این بازی اساسا کنترل یک پناهگاه را به شما می‌سپارد؛ به همراه تمام چیزهای جذابی که ممکن است آنجا اتفاق بیافتد. مثل یک شبیه ساز زندگی در سبک Sims. با طراحی شدن برای تاچ اسکرین، Fallout Shelter به شما این اجازه را می‌دهد که اتاق‌های جدید بسازید و لول ساکنان را افزایش دهید. در کنار این‌ها شما می‌توانید جمعیت ساکنان خود را بالا ببرید.

Edge of Oblivion: Alpha Squadron 2

قیمت: ۴.۹۹ دلار

دانلود: iOS، اندروید

در بازی جنگی و پیچیده «Edge of Oblivion: Alpha Squadron 2»، شما در اتاق خلبان یک جنگجوی ستاره‌ای خواهید نشست و به شجاع‌ترین خلبانان کهکشان ملحق می‌شوید تا روبروی «Hadian Empire» قرار گیرید. دشمنان شما از هواپیماهای کوچک و تانک‌ها تا کشتی‌های هوایی عظیم را شامل می‌شوند. جنگ‌های هوایی در مکان‌های مختلف از جمله برف، صحرا، ارتفاعات، اقیانوس‌ها، زمین‌های مملو از گدازه و شهرهای فضایی اتفاق می‌افتند.

An Octave Higher

قیمت: ۶.۹۹ دلار

دانلود: iOS، اندروید

با الهام از رمانی با همین نام، این بازی داستان Ellise ،Franz و Fredric را تعریف می‌کند که در مسیر داستان‌شان همگی به یک چیز بر می‌خورند: پیانو. هر سه نفر آن‌ها با قدرت‌های جادویی مختلف مسلح شده‌اند که حالا به شکل ساختن ماشین‌های جادویی تغییر شکل داده است. حالا این صنعت پیشرفت کرده و مردم دنیای رمان خودشان را در مقابل این تکنولوژی می‌بینند؛ درحالی که دارند طبقه کارگر خود را از دست می‌دهند. اما در دنیایی که جادو سطح شما را مشخص می‌کند و همواره در پشت مسائل حضور دارد، شایعاتی درباره یک انقلاب شنیده می‌شود…

Snake Rewind

قیمت: رایگان

دانلود: iOS ، اندروید

در یک ورژن مدرن از این بازی دوست‌داشتنی و کلاسیک، «Snake Rewind» یک دنیای گرافیکی مدرن را ارائه می‌دهد درحالی که سعی می‌کند فضا و دینامیک قدیمی این بازی‌ها را حفظ کند.

One More Dash

قیمت: رایگان

دانلود: iOS ، اندروید

یک بازی ساده به همراه دینامیک قوی که شما را مجبور به عکس‌العمل‌های سریع و درست در زمان مناسب می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH