برترین بازی‌های موبایل که می‌توانید به صورت چند نفره بازی کنید

یکی از جالب‌ترین انواع بازی به عناوین چند نفره بر می‌گردد که در آن با کاربران واقعی بازی می‌کنید که یا در نزدیکی شما هستند و یا از طریق اینترنت اقدام به بازی می‌کنید. در کامپیوتر‌ و کنسول‌ها بازی چند نفره بدین صورت انجام می‌گرفت که دو دسته بازی را به دستگاه متصل می‌کردیم و از طریق آن به صورت دو نفره از بازی لذت می‌بردیم اما اکنون در دنیای اسمارت فون‌ها و تبلت‌ها این موضوع کمی متفاوت است و هر کاربری بر روی دستگاه خود بازی می‌کند و از طریق شبکه به دیگر بازی کنان متصل می‌شند. حال اگر شما نیز دوست دارید که در دنیای اسمارت فون و تبلت به بازی‌های چند نفره بپردازید، چند بازی جالب را براتان آماده کرده‌ایم که در ادامه مقاله با آن‌ها آشنا خواهیم شد. شیوه اتصال این بازی‌ها به دستگاه‌های دیگر نیز از طریق بلوتوث یا شبکه وای فای است که در نهایت لذت یک بازی را بین چند نفر تقسیم می‌کند.

NBA JAM

NBA-JAM

این اپلیکیشن یک بازی قدیمی است که برای دوست داران دنیای بسکتبال جالب خواهد بود. این بازی گیم پلی جالب و البته کمی قدیمی دارد که در آن بر روی بازی دو نفره تمرکز شده است. هر کاربر به عنوان یک تیم وارد می‌شود که در هر بازی نیز دو تیم وجود دارد و رقابت را آغاز می‌کنند تا زمانی که یکی از کاربران پیروز میدان باشد.

لینک دانلود: اندروید (5.68 دلار)، iOS (دلار 0.99)

Minecraft: Pocket Edition

Minecraft-Pocket-Edition

اگر از دوست داران دنیای بازی باشید بدون شک با ماینکرافت آشنا هستید. بازی‌ای قدیمی اما دوست داشتنی که تاکنون نسخه‌های متفاوتی از آن عرضه شده است و اکنون نیز شاهد نسخه اندروید و iOS آن هستیم که امکان بازی دو نفره را نیز دارد. در این بازی دو حالت وجود دارد. اولین حالت که Survival نامیده می‌شود حالتی تقریبا ساده است که کاربر در آن می‌تواند از راهنمایی‌های موجود و… استفاده کند اما حالت دوم که در واقع محبوب‌ترین حالت است Creative نام دارد که در آن زامبی‌هایی که قصد گوشت تن شما را دارند، حمله‌ور خواهند شد و شما در کنار انجام بازی می‌بایست از دست آن‌ها نیز جان سالم به در ببرید.

لینک دانلود: اندروید (6.99 دلار)، iOS (دلار 6.99)

Worms 2: Armageddon

Worms-2-Armageddon

این اپلیکیشن یک بازی کلاسیک برای اسمارت فون‌هاست و از طریق 4 کرم دوست داشتنی ادامه می‌یابد که دنبال خوراکی هستند و برای پیدا کردن موز می‌بایست به سراغ میمون‌ها و محل زندگی آن‌ها بروند. همان طور که گفته شد در این بازی 4 کرم وجود دارد و با این اوصاف 4 کاربر از طریق اسمارت فون و یا تبلت خود قادر خواهند بود تا از این بازی لذت ببرند.

لینک دانلود: اندروید (4.99 دلار)، iOS (دلار 4.99)

Muffin Knight

Muffin-Knight

اگر به دنبال یک بازی جذاب و رنگارنگ می‌گردید بدون شک Muffin Knight یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. در این اپلیکیشن فانتری شما می‌توانید به صورت چند نفره بازی کنید و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید.

لینک دانلود: اندروید (0.99 دلار)، iOS (دلار 0.99)

Street Fighter IV Volt

Street-Fighter-IV-Volt

یکی از قدیمی‌ترین و البته دوست داشتنی‌ترین بازی‌هایی که بر روی کنسول‌های یک دهه قبل هم وجود داشت، جنگ‌های خیابانی بود که در آن‌ها کاربران با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند و در انتها یکی از آن‌ها پیروز نبرد می‌شد. این بازی گرافیکی سه بعدی دارد که همانند عناوین جنگی در آن باید شعار جنگ جنگ تا پیروزی را در مسیر راه خود قرار دهید. شیوه بازی و کنترل آن نیز ساده است اما بر خلاف بازی‌هایی که در بالا معرفی کردیم تنها برای سیستم عامل iOS عرضه شده است. این اپلیکیشن از طریق بلوتوث به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود و کاربران از طریق این ویژگی می‌توانند به صورت چند نفره به بازی بپردازند.

لینک دانلود: iOS

این‌ها تنها بازی‌هایی نیستند که قابلیت مالتی پلی را دارند و بدون شک اپلیکیشن‌های جالب بسیاری در این خصوص وجود دارد. اگر بازی‌های دیگری را در این زمینه می‌شناسید با ما و سایر کاربران از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.

1 در مورد “برترین بازی‌های موبایل که می‌توانید به صورت چند نفره بازی کنید”

  1. تو معرف ماینکرفت که گفته بودین تو حالت survival هست که زامبی ها حمله میکنن و در حالت کریتیو هست که همه چی ازاده و هیکدوم از موب ها (زامبی و…) به ما کاری ندارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH