گوشی وان‌پلاس 2 از USB Type-C استفاده خواهد کرد!

هفته پیش بود که کمپانی وان‌پلاس رسما شروع به انتشار تیزر تبلیغاتی خود در خصوص پرچم‌دار جدیدش کرد که انتظار می‌رود به‌زودی شاهد این محصول باشیم. این کمپانی چینی سعی دارد در تیزر‌های تبلیغاتی خود اطلاعاتی را به دوست دارانش منتقل کند اما همچنان این اطلاعات بسیار جزیی هستند.

اولین تیزر به پردازنده این محصول باز می‌گشت که گفت شد وان‌پلاس 2 از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده می‌کند و تیزری هم که امروز شاهد آن هستیم به پورت USB این دستگاه باز می‌گردد که بر اساس اطلاعات درج شده در تیزر می‌توان پی برد که این گوشی از نسخه USB Type-C بهره خواهد بود که در واقع آخرین تکنولوژی این حوزه است.

OnePlus-2

وان‌پلاس می‌گوید که تصمیم دارد ارتباطات محصول جدید خود را قوی‌تر سازد که بدین منظور USB Type-C را انتخاب کرده است. احتمالا می‌دانید که محصولی نظیر مک‌بوک 12 اینچی جدید نیز از این نوع پورت استفاده می‌کند و البته شاهد پورت این چنینی بر روی کروم‌بوک Pixel نیز بودیم که چندی پیش کمپانی گوگل آن را معرفی کرد و البته گفتنی است که چنین نوع از USBها در بین دستگاه‌های مختلف در حال گسترش هستند.

در USB Type-C دیگر مشکل اینکه کدام سمت کابل می‌بایست بالا باشد وجود ندارد و شما می‌توانید کابل را از هر سمتی وارد پورت دستگاه کنید که در واقع اصلی‌ترین مشکل USB در این نسخه برطرف شده است. علاوه بر این USB Type-C بسیار کوچک است و می‌توان از آن‌ها در اسمارت فون‌ها نیز استفاده کرد که با این اوصاف به‌زودی شاهد حضور هرچه بیشترشان خواهیم بود (همچون وان‌پلاس 2).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH