ساعت هوشمند NO.1 Sun S2: محصولی زیبا با بهایی اندک

Sun-S2-8

چندی پیش ساعت هوشمند NO.1 G2 را برایتان بررسی کردیم، محصولی که علاوه بر قیمت بسیار خوب و رقابتی‌اش، توانایی استفاده با سیستم عامل اندروید و iOS را داشت و حال این کمپانی دومین ساعت هوشمند خود را با چهره‌ای کاملا متفاوت و البته همان کارایی‌های سابق معرفی کرده است. NO.1 Sun S2 یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش گرد است که در دو مدل با بند چرمی و استیل عرضه شده است.

طراحی این ساعت به شکلی‌ست که بین ساعت‌های اندرویدی و اسمارت واچ اپل قرار داد و سازنده تلاش زیادی کرده که منوهای گرد دستگاه با ظاهر آن دارای هماهنگی کافی باشد.

Sun-S2-6

استفاده از فلز پرداخت شده سبب می‌شود تا ساعتی با کیفیت ساخت بالا در دست داشته و ترکیبی از یک طراحی مدرن و کلاسیک را با خود جابه‌جا کنید!

Sun-S2-7

همان طور که پیش‌تر نیز گفته شد، Sun S2 به خوبی با گوشی‌های اندرویدی و آی‌فون سینک می‌شود و تنها برای این کار بایستی از بلوتوث اسمارت‌فون‌تان استفاده کنید.

Sun-S2-5

محصول نامبروان مجهز به لایسنس IP67 بوده و به همین خاطر در برابر آب و گرد و غبار هم مقاوم است.

Sun-S2-4

از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند که به نوعی در میان تمام مدل‌های امروزی هم مرسوم است، توجه ویژه به بخش سلامت است. شما می‌توانید با استفاده از سان اس۲ تعداد گام‌هایتان را بشمارید و حتی به کمک سنسور ضربان قلب که در بخش پشتی تعبیه شده است، سرعت تپش قلب‌تان را بسنجید.

Sun-S2-13

قابلیت دیگر این ساعت هوشمند، کنترل موسیقی بر روی گوشی شماست. بدین صورت که قادر هستید بدون نیاز به تلفن همراه خودتان و از روی Sun S2، به راحتی موزیک را تنظیم کنید.

Sun-S2-3

از آنجایی که این اسمارت واچ دارای اسپیکر و میکروفن داخلی است، پس می‌توانید از طریق آن به مکالمه بپردازید، پیامک‌های خودتان را چک کنید و نوتیفیکیشن‌های سایر برنامه‌هایتان را ببینید.

Sun-S2-2

اگر به عکاسی علاقه‌مندید، از طریق ریموت بلوتوث ساعت به دوربین گوشی خود متصل شده و تصاویری عالی از خودتان بگیرید.

Sun-S2-1

برای آنکه با ویژگی‌های NO.1 S2 بیشتر آشنا شوید، ویدئوی زیر را به تماشا بنشینید.

از دیگر قابلیت‌های Sun S2 می‌توان به وجود یک دوربین بر روی آن اشاره کرد. این ساعت هوشمند از پردازنده تک هسته‌ای مدیاتک استفاده کرده و نمایشگرش دارای وضوح تصویر ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل است. باتری ۳۵۰ میلی‌آمپری را هم از طریق درگاره میکرو یواس‌بی می‌توانید شارژ کنید. لازم به ذکر است که Sun S2 در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی با بند فلزی و سه رنگ با بند چرمی و قیمت ۷۰ دلار عرضه شده است. شما می‌توانید از طریق این لینک، ساعت NO.1 Sun S2 را خریداری کرده که هزینه ارسال آن نیز طبق گفته سازنده از چین رایگان است.

Sun-S2-12 Sun-S2-11 Sun-S2-10 Sun-S2-9

1 در مورد “ساعت هوشمند NO.1 Sun S2: محصولی زیبا با بهایی اندک”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH