سامسونگ به خریداران گلکسی S6 و S6 Edge صد دلار تخفیف می‌دهد

«سامسونگ» یک کمپین تبلیغاتی جدید با نام «Ultimate Upgrade» (آپگرید نهایی) را شروع کرده و به کسانی که مدل‌های «Galaxy S6» و «Galaxy S6 Edge» را با قیمت واقعی آن بخرند، ۱۰۰ دلار تخفیف می‌دهد.
S6 and S6 Edge

این کمپانی یک وب‌سایت با همین هدف راه‌اندازی کرده است که کاربران بعد از اینکه خریدشان را انجام دادند، می‌توانند به این سایت مراجعه و ۱۰۰ دلار تخفیف‌شان را دریافت کنند. با این کار سامسونگ سعی می‌کند که تفاوت قیمت بین نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگ این گوشی‌ها را از بین ببرد.

سامسونگ از طرف خریداران انتقادهای زیادی را به دلیل حذف کردن ورودی microSD از گلکسی S6 و S6 Edge متحمل شد. این کار خریداران را مجبور می‌کند که پول بیشتری برای میزان حافظه بالاتر بدهند یا با ریختن اطلاعاتشان روی کلود مقدار آن را مدیریت کنند.

همچنین خبر رسیده که اپراتور «T-Mobile» یک پروموشن را ارایه می‌دهد که از طریق آن می‌توان گوشی‌های ۶۴ گیگ گلکسی S6 و S6 Edge را با همان قیمت ۳۲ گیگ این مدل‌ها خرید. این طرح همچنین گوشی‌های ۱۲۸ گیگ را با قیمت قبلی ۶۴ گیگ ارایه می‌دهد.

«Ultimate Upgrade» سامسونگ تمامی شرکت‌ها و فروشندگان این کمپانی را شامل می‌شود. این سازنده توضیح می‌دهد که هر مشتری کافی‌ست که یکی از دو مدل گلکسی S6 و S6 Edge را از فروشندگان کشورشان با قیمت کامل آن‌ها بخرند و سپس می‌توانند مبلغ تخفیف را دریافت کنند. این پیشنهاد تا پنجم جولای (۱۴ تیر) معتبر است.

2 در مورد “سامسونگ به خریداران گلکسی S6 و S6 Edge صد دلار تخفیف می‌دهد”

  1. سامسونگ
    کمپامی ای که حقوق مشتری را رعایت نمی کن
    و دروغ های فراوانی رو باز گو می کند و همچنان عده ای عاشق اون مارک هستن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH