5 اپلیکیشن برتر برای روت کردن گوشی اندرویدی شما با فشردن تنها یک دکمه!

در حال حاضر دو راه برای روت کردن تلفن‌های اندرویدی وجود دارد. یکی ساده و دیگری دشوار! راه ساده عبارت است از نصب یکی از اپلیکیشن‌های ویژه روت و فشردن تنها یک کلید؛ بقیه کارها به‌صورت خودکار انجام می‌گیرد. این اپلیکیشن‌ها چند سالی است که به‌سرعت در حال رشد و توسعه هستند و با یک جستجوی ساده می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را پیدا کنید که ما امروز می‌خواهیم 5 تا از بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

اما راه سخت‌تر همان روشی است که باید به‌صورت دستی و با اتصال تلفن به یک کامپیوتر یک رام کاستوم را روی گوشی خود فلش کنید که البته آن هم زیاد کار سختی نیست اما بهتر است برای جلوگیری از ایجاد مشکلات سخت‌افزاری این کار را به یک فرد متخصص واگذار کنید. در حال حاضر ما همان روش اول را به شما پیشنهاد می‌کنیم که خیلی سرراست‌تر است! همین ابتدای کار باید اشاره کنیم که بهترین اپلیکیشن برای روت کردن خودکار KingRoot است که طیف گسترده‌ای از تلفن‌های هوشمند اندرویدی را نیز پوشش می‌دهد اما بازهم اگر کارتان راه نیفتاد، می‌توانید اپ‌های دیگر را نیز امتحان کنید. در ضمن لازم به ذکر است که با روت کردن تلفن خود به هر روشی گارانتی تلفن از بین می‌رود، پس قبل از انجام این کار حتما فکرهایتان را بکنید! برویم سراغ معرفی این 5 اپلیکیشن.

KingRoot

KingRoot

کینگ روت یک اپلیکیشن تحت وب است و با داشتن منبع اطلاعات ابری بسیار غنی خود، در بانکش جستجو می‌کند و بهترین راه روت کردن تلفن شما را پیدا می‌کند. برتری آن نسبت به سایر اپ‌های روت خودکار نیز همین است که برای هر نوع تلفن‌ شیوه به خصوصی را اجرا می‌کند. درصد موفقیت کینگ روت تاکنون بیش از 60 درصد بوده که بدین معنی است که می‌توانید با خیال راحت به آن اطمینان کنید، به‌خصوص اگر تلفن شما جزو گوشی‌های شاخص و پرچم‌دار بازار نیست.

CF Auto Root

CF-Auto-Root [800x600]

این اپ هم به‌صورت کاملا خودکار پیش از روت کردن تلفن از کلیه اطلاعات گوشی هوشمند شما نسخه پشتیبان می‌گیرد و نرم‌افزار روت خود را روی تلفن نصب می‌کند. در اصل اوتو روت برای روت کردن تلفن‌های ساخت سامسونگ طراحی شده است اما در عمل بسیاری از تلفن‌های نکسوس و موتورولا را نیز به‌سادگی روت می‌کند.

One Click Root

One-Click-Root [800x600]

سازندگان این اپلیکیشن قصد داشته‌اند تا برنامه آن‌ها همه نسخه‌های گوشی‌های اندرویدی را با یک کلیک روت نماید، اما بر اساس تنوع بسیار زیاد تلفن‌های اندرویدی ممکن است در حال حاضر این اپ نتواند تلفن شما را روت نماید. بهترین راه برای اینکه بدانید آیا این اپ تلفن شما را هم پشتیبانی می‌کند، این است که آن را دانلود و نصب نمایید تا به‌صورت رایگان تلفن را بررسی کند. اگر گوشی شما تأیید شد، تنها با فشردن یک دکمه تلفن روت شده‌ خود را تحویل بگیرید.

Towelroot

towelroot [800x600]

تنها کافی است این اپلیکیشن را روی تلفن خود نصب کنید و پس از آن با گارانتی تلفن خود خداحافظی کنید. مراحل انجام روت بسیار ساده است اما تنها ضعف آن این است که فقط از تلفن‌های تولید شده تا قبل از ماه ژوئن سال 2014 پشتیبانی می‌کند و برای گوشی‌های جدید نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی داشته باشیم.

Rescue Root

Rescue-Root [800x600]

Rescue Root روی رایانه شما نصب می‌شود و برای ارتباط با تلفن به یک کابل microUSB نیاز دارید. این اپلیکیشن یک بانک اطلاعاتی غنی از رام‌های کاستوم برای نسخه‌های مختلف تلفن‌های اندرویدی است. در حال حاضر از اکثر تلفن‌های دارای سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و بانک اطلاعاتی آن بیش از 1000 گوشی مختلف را پوشش می‌دهد؛ از تلفن گرفته تا تبلت و یا حتی کتاب‌خوان‌های دیجیتال. فرایند روت کردن آن فقط شامل متصل کردن تلفن خود با یک کابل به رایانه و فشردن یک دکمه است. متاسفانه نسخه رایگان آن تنها تلفن شما را بررسی می‌کند که آیا قابل روت شدن هست یا خیر اما نسخه اصلی در حال حاضر 30 دلار قیمت دارد.

3 در مورد “5 اپلیکیشن برتر برای روت کردن گوشی اندرویدی شما با فشردن تنها یک دکمه!”

  1. با سلام و تشکر از مقاله کاربردی تان
    راه سخت تر را کجا میشود پیدا کرد که مطمئن باشد؟
    با تشکر

  2. یک سوال اگه گوشی یا تبلت روت شده باشه و اونو یه تنظیمات کارخانه برگردونیم بدون اینکه بک آپ بگیریم مشکلی برای گوشی یا تبلت پیش میاد؟
    این مشکل واسه من روی LG G Pad 8.3 اتفاق افتاد بعد از تنظیمات کارخانه تبلت فقط توی یه فایل منیجر عجیب بود به نظر خودم بک آب میخواست حالا میخوام بدونم این مشکل واسه همه گوشی ها و تبلت ها پیش میاد یا نه؟

    1. محسن محسنی

      راستش تا به حال با همچین شرایطی برخورد نداشتم اما از نظر تئوری منتقی به نظر میاد این اتفاق!در زمان روت کردن گوشی شما یه رام غیر از رام اصلی تلفن روی گوشی فلش می کنین که در واقع اون رام اصلی از بین میره، حالا وقتی به تنظیمات کارخونه برمیگردونین همون رام فلش شده هم پاک میشه. در واقع تلفن میره در حالت اغما چون هیچ رامی روش نصب نیست. بهتره برای رفع این مشکل یه بار دیگه رام اصلی رو روی گوشی فلش کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH