مخترع تلفن همراه از آینده اختراعش حرف‌های جالبی می‌زند

1311751294957094034

مخترع تلفن همراه پیش‌بینی می‌کند که روزی به جای در دست گرفتن تلفن‌های هوشمند، مردم یک رایانه پیشرفته را در کنار گوش خود و زیر پوست خواهند کاشت که تماما به‌وسیله ذهن کنترل می‌شود. او همچنین فکر می‌کند که اپلیکیشن‌های حال حاضر تلفن‌های هوشمند چندان کاربردی نیستند!

وب‌سایت مادربورد در مصاحبه‌ای با مارتی کوپر 89 ساله، سازنده اولین تلفن همراه قابل‌حمل یعنی Motorola DynaTAC 8000X، نظر او را در مورد آینده تلفن‌های همراه پرسیده است.

کوپر معتقد است در آینده همه مردم تلفن‌هایشان را در بدن خود خواهند کاشت و این تلفن‌ها دستیاران فوق‌العاده هوشمند آن‌ها در انجام کارهای روزانه و همچنین کارهای بسیار پیچیده خواهند بود. او می‌گوید: “روزی خواهد رسید که شما فقط به دستوری که می‌خواهید به تلفنتان بدهید، فکر کنید و تلفن شما آن را انجام دهد. البته چند نسل دیگر طول می‌کشد تا تلفن‌ها به این سطح از بلوغ برسند، اما دیر یا زود آن روز فرا خواهد رسید.”

5 در مورد “مخترع تلفن همراه از آینده اختراعش حرف‌های جالبی می‌زند”

  1. عبدالله ابراهیمی

    خداوند در قران می فرماید : ((ما انسان را کرامت دادیم و هر آنچه در در دنیا وجود دارد مسخر او قراردادیم )).مهم نحوه استفاده درست از این قدرت بی نهایت ذهن و خلاقیت ماست که در مسیر پیشرفت و ترقی و تعالی بشر صرف شود .
    رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند *******بنگر تا چه حد است مقام آدمیت .
    بله برادر عزیز تکنولوژی حد و مرز ندارد .

  2. درود.
    یاد فیلم Her 2013 افتادم.واقعا فیلم تاثیر گذاری هست.فناوری به جایی میرسه که حتی فکرش رو هم نمیکنیم. پیش به سوی آینده ای درخشان

  3. با سلام
    شاید در ظاهر |پیر باشه فقط چند لحظه فکر کن به تفکرش پس با احترام صحبت کن واز لغت هذیون استفاده نکن

  4. این پیر شده داره هذیون میگه!! اخه موبایل بیاد تو بدن ادم که دیگه موبایل نمیشه!! اسمش میشه یه چیز دیگه

    1. زمان پیامبر و یا زیاد دور نشیم تا ۲۰ سال پیش کسی میگفت گوشی قراره بیاد که با لمس و حرارت انگشت کار میکنه همه بهش میخندیدند که دیوانه شدی؟؟؟
      پس کاشت گوشی تو بدن هم دور نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH