بها و زمان عرضه هواوی P8Max اعلام شد!

چندی پیش کمپانی صاحب نام هواوی فبلت جدید خود را با نام P8Max معرفی کرد که محصولی زیبا و قدرتمند بود و امروز اطلاعات قیمتی این محصول منتشر شده که گفته می‌شود این حدود 3788 یوهان قیمت دارد (610 دلار) و در خصوص زمان عرضه آن نیز گفته می‌شود در 26 ژوئن این اسمارت فون قدرتمند وارد بازار‌های جهانی خواهد شد. همان طور که در تیرز زیر مشاهده می‌کنید، 5 تیر موعد عرضه این محصول خواهد بود.

Huawei-P8max

اگر بخواهیم نیم نگاهی به سخت افزار هواوی P8Max داشته باشیم، اولین بخشی که ما را شیفته خود خواهد کرد پردازنده آن است که از HiSilicon Kirin 935 استفاده می‌کند که 64 بیتی و هشت هسته‌ای است و هر هسته‌ نیز بر روی فرکانس 2.2 گیگاهرتز قفل شده است. این محصول 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک باتری غول پیکر 4360 میلی‌آمپر ساعتی نیز درون آن قرار گرفته است. هواوی P8Max از یک نمایشگر 6.8 اینچی بهره می‌برد که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را ارایه می‌دهد.

در زمینه دوربین این محصول یک سنسور 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی خود دارد.

علاوه بر اطلاعاتی که هواوی در خصوص قیمت و زمان عرضه محصول جدید خود منتشر کرده است، این کمپانی اطلاعاتی را نیز در خصوص میزان فروش خود اعلام کرده که بر اساس آن این کمپانی توانسته 50 میلیون دستگاه در نیمه اول سال جاری به فروش رساند که رشد 46 درصد را نسبت به سه ماهه اول سال دارد که در آن مدت هواوی توانسته بود 34.27 میلیون دستگاه بفروشد.

نظر شما در خصوص کمپانی هواوی و محصول جدید آن چیست؟

1 در مورد “بها و زمان عرضه هواوی P8Max اعلام شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH