از این پس بدون داشتن حساب کاربری در فیس‌بوک می‌توانید وارد پیام‌رسان آن شوید!

تاکنون شیوه کار بدین صورت بود که برای استفاده از مسنجر فیس‌بوک، فرد می‌بایست یک حساب کاربری در خود فیس‌بوک می‌داشت تا بتواند از طریق آن، از مسنجر این کمپانی استفاده کند و این پیام‌رسان نیز کاربران بسیار زیادی را در خود جای داده است اما اکنون شاهد یک قابلیت جدید هستیم که نسبت به گذشته یک ارتقای چشم‌گیر را شامل می‌شود.

iOS

با کمک این قابلیت جدید شما علاوه بر این که می‌توانید از طریق حساب کاربری فیس‌بوک وارد سیستم شوید، اگر هیچ حسابی در فیس‌بوک نیز نداشته باشید، قادر هستید از طریق واتس‌اپ برای ورود به برنامه اقدام نمایید. واتس‌اپ یک پیام رسان محبوب است که چندی پیش توسط فیس‌بوک خریداری شد اما در واقع نمی‌دانستیم که این کمپانی قصد دارد چه کاری را با آن انجام دهد.

نکته جالب این است که دیگر نیازی نیست شما اطلاعات بسیاری را در اکانت فیس‌بوک خود برای استفاده از پیام‌رسان آن وارد کنید و می‌توانید از طریق واتس‌اپ وارد عمل شوید و تنها اطلاعاتی که وارد خواهید کرد شماره موبایل، نام و تصویر پروفایل شماست و این می‌تواند برای افرادی که دوست دارند همیشه با دوستان خود در ارتباط باشند، بسیار مناسب باشد.

تا پیش از این برای ورود به مسنجر فیس‌بوک لازم بود تا اطلاعات وارد شده در سیستم فیس‌بوک مورد تایید قرار بگیرد و برای این منظور شما می‌بایست یک ایمیل تاییدیه دریافت می‌کردید و سپس از طریق کد یا لینک موجود در آن صحت اطلاعات خود را به مسنجر اطلاع می‌دادید و در واقع عضویت در این پیام‌رسان نسبت به شرایط فعلی وقت‌گیرتر بود ولی حال با یک شماره تلفن می‌توانید تمامی این کار‌ها را از طریق واتس‌اپ انجام دهید.

حال در صفحه اول پیام‌رسان فیس‌بوک گزینه‌ای تحت عنوان ?Not on Facebook قرار گرفته است که با لمس آن می‌توانید بعد از وارد کردن شماره موبایل، نام و تصویر پروفایل، وارد برنامه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH