با این بند ۳۰ ساعت بیشتر با اپل واچ کار کنید

screen_shot_2015-06-26_at_10.46.41_am_story

برخلاف تلاش و رقابت نام‌های بزرگی چون گوگل و اپل در صنعت ساعت‌های هوشمند، شرکت‌های کوچک‌تری مانند پبل به‌نظر می‌رسد که توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی دست یابند. البته مطمئنا، ساعت هوشمند اپل واچ پس از عرضه توانست ضربه‌های محکمی را به گجت‌هایی که از اندروید پوشیدنی بهره می‌گرفتند، وارد سازد اما کوپرتینویی‌ها هنوز نتوانسته‌اند همین کار را با Pebble انجام دهند. Pebble Time که هم اکنون در حال عرضه به نقاط مختلف دنیاست، یکی از بهترین رکوردها را در وب‌سایت جمع آوری سرمایه کیک استارترز ثبت کرد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش عمرباتری ۷ روزه آن است. اما اپل واچ در بهترین حالت تنها می‌تواند یک روز همراه شما باشد و پس از آن باید مجددا باتری را شارژ نمایید که این موضوع چندان برای کاربران اپل خوشایند نبوده است. حالا یک بند جدید شخص ثالث برای اپل واچ ساخته شده که می‌تواند ۳۰ ساعت بر عمر باتری آن اضافه کند، اما نکته مهم در مورد این بند، قیمت آن است که ۲۵۰ دلار تعیین شده.

بسیاری از افراد برای خرید ساعت‌های هوشمند امروزی مردد هستند و به دنبال دلیلی مناسب برای اینکار می‌گردند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای خرید این گجت‌ها بسیار مورد توجه است، عمر باتری آن‌هاست و در واقع می‌توان گفت گجت‌هایی مانند اپل واچ بیشتر جنبه لوکس بودن دارند تا کاربردی بودن. اما افرادی که واقعا قصد دارند از این ساعت‌ها به جای ساعت‌های معمولی بهره ببرند، قطعا نیاز خواهند داشت که مهمترین کاربردش یعنی نشان دادن زمان را همیشه داشته باشند که این موضوع در ساعت‌های هوشمند کنونی با توجه به عمر کم باتری آن‌ها تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. همان‌طور که اشاره کردیم، حالا با بند جدیدی که برای اپل واچ ساخته شده، می‌توان تا ۳۰ ساعت به عمر باتری آن افزود اما آیا این بند ارزش هزینه‌ای ۲۵۰ دلاری را دارد؟

از نظر موارد به کار رفته در ساخت Reserve Strap، می‌توان آن را همانند بندهای مدل اپل واچ اسپرت دانست. در داخل این بندها نیز ۳ باتری لیتیم-پلیمری جای داده شده‌اند. همچنین می‌توان این بندها را از طریق پورت میکرو یو‌اس‌بی شارژ نمود.

بند جدید مورد بحث برای دو مدل ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری اپل‌واچ و در رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری موجود است. اگر شما هم از دارندگان اپل واچ هستید و علاقه‌مند به خرید این بند شده‌اید، می‌توانید از هم اکنون آن را پیش‌خرید نمایید. عرضه این بندها از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH