اپل در حال تولید آی‌فون جدید با قابلیت Force Touch است

1_iphone_storyبا تولید و عرضه آی‌فون۶ و ۶ پلاس به بازار، شاهد یک انقلاب بزرگ در این محصول بودیم. افزایش سایز صفحه نمایش این موبایل‌های هوشمند باعث شد تا بیشتر از هر مدل دیگری از سری آی‌فون فروش داشته باشند. البته به‌نظر می‌رسد در مدل جدید، بیشتر شاهد ارتقا و به‌رزورسانی آی‌فون۶ و ۶ پلاس خواهیم بود و این بدان معناست که مدل‌های جدید قطعا شما را شگفت زده نخواهند کرد. درحالی‌که شایعات مختلفی این روزها به گوش می‌رسد، حالا مشخص شده که اپل در حال تولید نسل آینده آی‌فون با قابلیت Force Touch است.

بر اساس اعلام بلومبرگ، اپل تولید مدل‌های بعدی آی‌فون را آغاز کرده و انتظار می‌رود در اواخر سال میلادی جاری شاهد معرفی آن‌ها باشیم. بر اساس منبع یاد شده، اگرچه طراحی این مدل‌های جدید تقریبا همانند آی‌فون۶ و ۶ پلاس کنونی خواهد بود، اما در آن‌ها از ویژگی Force Touch بهره گرفته شده که پیش‌تر در ساعت هوشمند اپل واچ و مک بوک جدید شاهدش بوده‌ایم.

Force Touch قابلیتی است که بر اساس نوع لمس و فشاری که به صفحه نمایش یا ترک پد وارد می‌شود، می‌توان اعمال مختلفی را انجام داد. این ویژگی باعث می‌شود تا روش‌های جدیدی برای تعامل با آی‌فون بعدی در اختیار کاربران قرار گیرد. درحالی‌که کوپرتینویی‌ها هنوز تاریخ عرضه جدیدترین آی‌فون‌های خود و نیز این خبر را اعلام نکرده‌اند، بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم شرکت یاد شده و توسعه‌ دهندگان چگونه از مزیت‌های این ویژگی‌ جدید بهره خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH