سونی به زودی محصولات خود را در هند تولید خواهد کرد!

gsmarena_001 [800x600]

سونی احتمالا به‌زودی شعبه‌ای از کارخانه‌های خود را در هند بازگشایی خواهد کرد. مدیر فروش بخش هند سونی اعلام کرده است که سونی به‌صورت جدی در حال پیگیری برای وارد کردن بخش تولید خود به خاک هندوستان است.

این کوچ سونی در پی شعار جدید “Make in India” به معنی “در هند بساز” است که اولین بار توسط نخست‌وزیر هندوستان، نارندرا مودی، برای جذب تولیدکنندگان به‌منظور تولید محصولاتشان در هند به‌جای وارد کردن آن‌ها به خاک این کشور مطرح شد. مدتی است که مسئولین هند در تلاش هستند تا با ساده‌تر کردن فعالیت‌های تولیدی در کشور خود و با استفاده از نیروی کار ارزان قیمت خود، دل تولیدکنندگان بزرگ را به دست آورند؛ سیاستی که مدت‌ها پیش چین هم آن را در پیش گرفت و همان‌طور که می‌بینید سود زیادی نیز از آن برد.

بعد از ایجاد این شرایط جدید، بسیاری از کمپانی‌های بزرگ، تصمیم گرفتند بخش تولید خود را به هند انتقال دهند. از این جمله می‌توان به کمپانی بزرگ فاکس‌کان اشاره کرد که نامی آشنا در بازار ابزارهای الکترونیک است و با بسیاری از بزرگان این عرصه در حال همکاری است، بعد از گسترش کارخانه‌های خود در خاک چین حالا مدتی است که شعبه‌ای نیز از کارخانه‌های خود را در هند افتتاح کرده است. سامسونگ هم در حال حاضر خط تولید تلفن‌های هوشمند دارای سیستم‌عامل تایزن خود را در هند راه انداخته است. حالا سونی نیز قرار است به جمع آن‌ها بپیوندد.

البته هنوز از زمان ورود و حجم تولیدات کمپانی سونی در کارخانه‌های خود در کشور هند خبری در دست نیست اما  مدیر فروش بخش هند سونی، آقای های‌بای اطمینان می‌دهد که تا 2 سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

با وارد شدن گسترده کمپانی‌های بزرگ به هندوستان و تولید محصولات خود در این کشور، به نظر می‌رسد از این به بعد باید به عبارت “Made in India” نیز عادت کنیم.

2 در مورد “سونی به زودی محصولات خود را در هند تولید خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH