اسنپدراگون 810 قلب تپنده مایکروسافت لومیا 940XL خواهد بود!

چند روز پیش در خبری گفتیم که ویندوزفون هم بالاخره دارای یک پرچم‌دار شد و لومیا 940XL با نام عجیب و غریبش که ما را یاد اسامی تولیدات ایران خودرو می‌اندازد، به زودی وارد بازار خواهد شد.

درواقع مایکروسافت در نظر دارد تا یک اسمارت فون سطح بالا یا همان به اصطلاح پرچم‌دار مبتنی بر ویندوزفون را در سال جاری روانه بازار کند. شایعات زیادی در مورد این اسمارت فون مطرح شده بود تا اینکه نام نشان آن در نرم افزارهای بنچمارک ظاهر شد.

سایت مربوط به نرم افزار بنچمارک GFXBench روز گذشته در خبری، اعلام داشت که 940XL از پردازنده کمپانی کوالکام بهره می‌برد. آن‌هم از آخرین تولید، یعنی Snapdragon 810!

lumia-940-xl-benchmark

البته با توجه به امکاناتی که مایکروسافت برای این محصول در نظر گرفته بود، استفاده از یک پردازنده قدرتمند نیز مورد انتظار همه تحلیلگران و هواداران ویندوزفون بود. جالب اینجاست پس از اینک صحبت‌ها و تحلیل‌های بسیاری در خصوص گرم شدن بیش از حد این پردازنده در هنگام پردازش فرامین سنگین در اسمارت فون‌های بهره گرفته از این پردازنده مطرح شده بود، این کمپانی با این انتخاب نشان داد که اسنپدراگون هنوز هم مورد انتخاب پرچم‌داران بازار است.

GFXBench به سایر اطلاعات و مشخصات گوشی نیز نگاهی انداخته است. وضوح صفحه نمایش 1440 در 2560 پیکسل حاکی از به کارگیری یک صفحه نمایش QHD دارد؛ اما نکته جالب درج عدد 1.5 گیگابایت در قسمت رم است! موضوعی که پذیرفتن آن در کنار حافظه 16 گیگابایتی کمی سخت است.

همچنین در قسمت دوربین نیز، به دو مدل 20 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرده است.

البته باید بدانیم تمام درها برای تغییر مشخصات لومیا 940XL پیش از معرفی رسمی بر روی مایکروسافت باز است و نرم افزارهای بنچمارک تنها نمونه اولیه‌ای از تولیدات را بررسی کرده و امتیازی به آن‌ها اعطا می‌کنند.

این کمپانی عظیم، هنوز زمان دقیق معرفی و عرضه این پرچم‌دار ویندوزی را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH