خودتان را برای معرفی تبلت جدید HTC در دو نسخه متفاوت، آماده کنید!

babel5به‌نظر می‌رسد که فروش بالای تبلت، غول‌های فناوری را مجاب ساخته تا توجه ویژه‌ای به این بازار داشته باشند. حال اچ‌تی‌سی برای آن‌که از قافله عقب نماند، تصمیم گرفته تا بخش “تبلت” خود را با معرفی یک محصول در دو نسخه متفاوت به‌روز نماید. برای همین، اخیرا این غول تایوانی، دو نسخه از تبلت جدید خود را برای آزمایش و بررسی به هند فرستاده است.

یکی از این دو نسخه که به‌تازگی و در 26 ژوئن وارد هند شده، به اسم HTC Desire T7 DS شناخته می‌شود؛ DS به معنای دو‌ سیم‌کارته بودن این مدل است. HTC Desire T7 DS در حدود 180 دلار آمریکا قیمت دارد و از مشخصات سخت‌افزاری آن می‌توان به نمایشگر 7 اینچی و پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای هرهسته، اشاره نمود. تا بدین لحظه، 20 نسخه از این تبلت برای آزمایش روانه هند شده است. هم‌چنین در 11 ژوئن نیز، فقط یک نسخه از مدل تک سیم‌کارته HTC Desire T7  به هند فرستاده شد.

از آنجا که مدل‌های تازه تبلت اچ‌تی‌سی در حال تست و بررسی هستند، خیلی زود است که انتظار داشته باشیم HTC زمان معرفی آن‌ها را اعلام نماید. هم‌چنین گفته می‌شود که این کمپانی تایوانی برروی توسعه و تولید پرچم‌دار بعدی خود با نام HTC Aero یا Hero تمرکز کرده و انتظار می‌رود که در اکتبر، از آن پرده‌برداری نماید.

1 در مورد “خودتان را برای معرفی تبلت جدید HTC در دو نسخه متفاوت، آماده کنید!”

  1. انشاالله این شرکت به روزهای خوبش برگرده
    البته باید یکم قیمت رو بیاره پایین و امکانات بهتر بذاره (مثل دوربین) تا بتونه وضعیتش بهتر بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH