هواوی آنر 7 با بدنه فلزی و دوربین 20 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

بالاخره و بعد از چند ماه انتظار، هواوی از نسل جدید سری آنر پرده برداشت. این گوشی که آنر 7 نامیده می‌شود، امروز به طور رسمی معرفی شده است و دستگاه هیجان انگیز، خوش قیمت و قدرتمندی به نظر می‌رسد. در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه  باشید تا با این دستگاه آشنا شویم.gsmarena_003آنر 7 دارای طراحی بسیار زیبا بوده و در این بخش به پرچم‌دار جدید هواوی یعنی پی 8، بسیار شبیه است. از دیگر شباهت این دستگاه به پی8، می‌شود به بدنه تمام فلزی و با کیفیت آن اشاره کرد. ابعاد آنر7 برابر 143.2×71.9×8.5 میلی‌متر بوده و وزن آن 157 گرم است.

در بخش نمایشگر، این رده بالای هواوی، یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح فول‌ اچ‌دی (با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) دارد. پردازنده‌ 64 بیتی و 8 هسته‌ای Kirin 935 (با فناوری big.LITTLE و 4 هسته از نوع cortex-A57 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته از نوع cortex-A53 و با فرکانس 1.5 گیگاهرتز است) و پردازنده گرافیکی Mali T628 قلب تپنده این دستگاه هستند. همچنین این گوشی در دو نسخه‌ با حافظه‌ داخلی 16 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر دو، رم 3 گیگابایتی خواهند داشت.gsmarena_001آنر 7 دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با F2.4 و در عقب به دوربینی با وضوح ۲۰ مگاپیکسل با F2.0 و قابلیت فوکوس خودکار Phase Detection مجهز گشته است. (فوکوس آن به 0.1 ثانیه کاهش یافته) در زیر دوربین، سنسور اثر انگشت تعبیه گردیده که عملکرد بسیار خوبی را ارایه می‌دهد و البته ما را یاد میت 7 می‌اندازد.

از دیگر مشخصات مهم این گوشی دوست داشتنی، می‌توان به سیستم عامل اندروید لالی‌پاپ و رابط کاربری EMUI 3.1 اشاره کرد. همچنین یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی دستگاه را دارد که به قابلیت شارژ سریع مجهز است. به گفته‌ هواوی، با 5 دقیقه شارژ دستگاه، شما می‌توانید تا یک ساعت با دیگران مکالمه داشته باشید و با 30 دقیقه شارژ، باتری دستگاه در حدود پنجاه درصد پر می‌شود و برای پر کردن باتری به 85 دقیقه زمان نیاز دارید.gsmarena_002

آنر 7 در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد و تمامی نسخه‌های آن از نسل چهارم اینترنت همراه نیز پشتیبانی خواهند کرد. قیمت پایه‌ نسخه‌ تک سیم این گوشی 323 دلار خواهد بود و نسخه دو سیم آن باید کمی گران‌تر باشد. قرار است این دستگاه از هفتم جولای (16 تیر) در بازار چین به فروش برسد.

در زیر نیز می‌توانید، ویدیو مرتبط با این گوشی را مشاهده کنید:

دانلود با حجم 2.9 مگابایت

در کل آنر 7 یک دستگاه دوست داشتنی بوده و با توجه به قیمتش، باید منتظر استقبال خوب کاربران از آن باشیم. نظر شما چیست؟

10 در مورد “هواوی آنر 7 با بدنه فلزی و دوربین 20 مگاپیکسلی رسما معرفی شد”

  1. هواوی الان چند گوشیه جدید وشیک ساخته اگه بیاد کدومشو بخرم p8یاhonorدوستان راهنماییم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. پردازنده قوی .طراحی عالی .بی شک دوربین عالی .

    واقعا گوشیه خوبیه .
    خداروشکر این هواوی یبار تقلید نکرد ببینیم این دشمنای این برند باز چه مشکلی درباره گوشی های این برند دارن.
    😐

  3. عرفان رمضانی

    کجایند دوستانی که میگفتند هواوی هیچ الگویی از خودش ندارد و تمام گوشی هاش را از برند های دیگه تقلید کرده واقعا آن دوستان الان کجایند تا ببیند هواوی چه گوشی زیبایی را تولید کرده که بقیه برندها به گرد پاش هم نمیرسند آن ها الان کجایند؟

  4. پاراگراف سوم نوشتین میان رده

    خدایی هیچ چیزش شبیه میان رده نیس ،پرچمدار بیشتر بهش میاد :)))

  5. عاشق سریHonor هواوی ام خودم 3C دارم امیدوارم قیمت ای زیبای خوش اندام پایین تر بیاد بخرمش البته اگر رسمی بیاد ایران

  6. به نظر من از p8 هم جذاب تره
    کلن کمپانی با حالیه این هواوی چندین نوع گوشی با طرح های متفاوت. اما ببینید بقیه شرکت ها فقط یک طراحی کلی برای همه گوشی هاشون دارن.ارزش خرید بالایی هم دارن این گوشی های هواوی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH