پروژه صفر دو سامسونگ: اسمارت‌فونی با اسنپدراگون 808 و باتری 3000 میلی‌آمپری!

image

در ماه گذشته گزارشی منتشر شد که خبر از دستگاه جدیدی از سامسونگ می‌داد و با شناسه مدل SM-G928 مشخص شده بود و با شناسه کد داخلی پروژه صفر ۲ شناخته می‌شد. این گوشی جدید تقریبا شبیه به گلکسی اس ۶ اج بوده و فقط برخی از مشخصاتش مانند اندازه و باتری آن تفاوت دارد. انتظار می‌رود SM-G928 مجهز به صفحه نمایش 5.4 اینچی یا 5.7 باشد و مثل همیشه از پنل Super AMOLED و لبه خمیده سود ببرد. پردازنده این محصول اسنپدراگون ۸۰۸ است که شامل ۶ هسته پردازشی است و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی دارد. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و لرزش‌گیر اپتیکال نیز دارد و امکان فیلم‌برداری 4k را نیز ارایه می‌کند. دوربین جلویی این گوشی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

حالا مشخصات جدیدی از این گوشی به بیرون درز یافته که اندازه سایز باتری از جمله این مشخصات هستند. بلندی این محصول ۱۵۱ میلی‌متر و عرض آن ۷۳ میلیمتر است. با این حساب این محصول جدید ۹ میلی متر بلندتر و سه میلی‌متر عریض‌تر از گلکسی اس ۶ اج است. همین عامل باعث شده تا دریابیم صفحه نمایشی که در این گوشی به کار گرفته خواهد شد بزرگتر از 5.1 اینچ است و به همین دلیل فضای بیشتری برای باتری وجود دارد. بر اساس منبعی که این خبر را منتشر کرده، باتری محصول جدید سامسونگ ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود.
در مورد نام این گوشی اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت چیزی گفت و در هفته‌های آینده به احتمال زیاد شاهد معرفی آن خواهیم بود.

1 در مورد “پروژه صفر دو سامسونگ: اسمارت‌فونی با اسنپدراگون 808 و باتری 3000 میلی‌آمپری!”

  1. از نظر من زیاد به فروش نمیده از نظر شکل تغییر خاصی نداشته و معمولا مردم با گوشی های برند اصلی مثل galaxy 6 و غیره لذت می برند ولی در کل تغییر دوربین و حافظه و باطری و حسگر دغدغه به پا میکنه اگه حسگر گوشی note 4 که خیلی طرفدار داشت رو این گوشی اجرا می شد عالی بود و در کل گوشی خوبیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH