گوشی هوشمند Meizu MX5 امتیاز ۵۳۳۳۰ را در بنچمارک آنتوتو بدست آورد!

x5-aهمانطور که بیشتر کاربران بنچمارک آنتوتو می‌دانند، یکی از دستگاه‌هایی که در سال گذشته میلادی توانست امتیاز بسیار بالایی در این بنچمارک بدست آورد، موبایل هوشمند Meizu MX4 بود که به طور میانگین امتیازش ۴۷۷۶۵ بود. همچنین فبلت نکسوس ۶ هم که از اندروید خام بهره گرفته توانست پس از Meizu MX4 امتیاز ۴۷۰۷۹ را بدست آورد. در مکان سوم نیز گلکسی آلفا از سامسونگ با امتیاز ۴۵۸۱۷ جای گرفت. گلکسی نوت ۴ و وان‌پلاس وان نیز به ترتیب در مکان‌های چهارم و پنجم این لیست قرار گرفتند و امتیاز آنها هم به ترتیب ۴۴۶۶۹ و ۴۴۵۱۶ بود.

روز گذشته نیز در کشور چین نسل جدید Meizu MX با نام Meizu MX5 رونمایی شد و  این مدل توانست رقم شگفت انگیز ۵۳۳۳۰ را در آنتوتو بدست آورد.

Meizu MX5 مجهز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع Super AMOLED است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را برای کاربران فراهم کرده. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش نیز 401ppi است. چیپست اصلی این محصول پردازنده ۶۴ بیتی Heilo X10 شرکت مدیاتک است که شامل هشت هسته 2.2 گیگاهرتزی بوده و در کنار آن پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 قرار گرفته است. حافظه رم پردازشی این گوشی هوشمند ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی موبایل یاد شده سنسوری 20.7 مگاپیکسلی دارد و در جلو آن هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی گنجانده شده است. باتری دستگاه ۳۱۵۰ میلی‌آمپری است و سیستم عامل آن نیز به صورت پیشفرض اندروید ۵ است که البته رابط کاربری انحصاری شرکت سازنده به نام Flyme OS بر رویش سوار شده است.

آیا این محصول جدید می‌تواند همانند سال گذشته یکه تاز امتیاز آورترین گوشی هوشمند اندرویدی در بنچمارک آنتوتو باشد؟ برای پاسخ به این پرسش هنوز بسیار زود است اما حداقل می‌توان گفت که شروع بسیار خوبی برای Meizu MX5 محسوب می‌شود.

1 در مورد “گوشی هوشمند Meizu MX5 امتیاز ۵۳۳۳۰ را در بنچمارک آنتوتو بدست آورد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH