سامسونگ نام تجاری S6 Edge Plus را در آمریکا ثبت کرد

اگر اخبار سامسونگ را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این کمپانی هر سال دو مدل پرچمدار روانه بازار می‌کند؛ یکی از سری S و دیگری از سری نوت، ولی امسال انتظار داریم تا دو مدل دیگر از اسمارتفون‌های بالارده سامسونگ رونمایی شوند که به نام‌های S6 plus و S6 Edge plus شناخته می‌شوند. یکی از منابع آگاه گزارش داده است که سامسونگ نام این اسمارتفون را در ایالات متحده آمریکا ثبت کرده است و ارایه این گوشی هوشمند بالارده قطعی به نظر می‌رسد.

galaxy-s6-edge-plus-1

بر اساس اسناد منتشره از سازمان حق اختراع و حقوق تجاری آمریکا (USPTO) سامسونگ در تاریخ 26 ژوئن اقدام به تصاحب نام تجاری اس 6 پلاس نموده است، همچنین این نام تنها برای استفاده در اسمارتفون‌ها در اختیار سامسونگ قرار گرفته است. قابل به ذکر است به دلیل مشخص نبودن اندازه و سخت افزار این اسمارتفون در اسناد ثبت شده می‌توان اینگونه استنباط کرد که شایعات در مورد دو مدل ارایه شده با این نام صحیح است و باید شاهد نسخه خمیده این اسمارتفون نیز باشیم.

انتظار می‌رود این اسمارتفون از پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون 808 (مدل به کار رفته در ال‌جی جی4) استفاده کند که جایگزین مدل‌های اگزینوس می‌شود تا بازار برای دوست داران سامسونگ و کوالکام خالی نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH