آپدیت جدید ویندوز 10 ارایه شد؛ هم‌اکنون دانلود کنید!

windows10-640x359در این مدت به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 سریع‌تر از گذشته منتشر می‌شوند؛ اگرچه نباید انتظار تغییرات گسترده‌ای را در آخرین نسخه فعلی Preview با بیلد نامبر 10162 که برای کاربران ویندوز اینسایدر ارایه شده، داشت. این سومین به‌روزرسانی است که مایکروسافت برای ویندوز 10 معرفی می‌کند. انتظار می‌رود که سرعت ارایه این به‌روزرسانی‌ها در هفته‌های منتهی به ارایه رسمی ویندوز 10 افزایش یابد.

آقای Gabriel Aul، مدیر اجرایی بخش OS مایکروسافت به‌تازگی گفته است که نسخه Preview ویندوز 10 با بیلد نامبر 10162 یک نسخه عالی و متفاوت دیگر است. هم‌چنین او درباره این نسخه می‌گوید:

در حقیقت، بررسی‌ها و معیارهای‌مان نشان می‌دهد که این (بیلد نامبر) نسبت به نسخه‌های پیش‌نمایش دیگر ویندوز 10 قابل اعتمادتر بوده و سازگاری بیشتری دارد. همچنین عمر باتری و کارآیی در آن بهبودهایی داشته است.

لازم به‌ذکر است که وی، به ویژگی‌های جدید این بیلد نامبر هیچ اشاره‌ای نکرده است. نسخه رسمی ویندوز 10 در 29 جولای به‌طور رایگان ارایه خواهد شد و در این شماره، ویزگی‌هایی نظیر منوی استارت، دستیار شخصی Cortana و مرورگر مایکروسافت Edge که قبلا با نام اسپارتان ارایه شده بود، گنجانده شده است. نظر شما درباره ویندوز 10 چیست؟

2 در مورد “آپدیت جدید ویندوز 10 ارایه شد؛ هم‌اکنون دانلود کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH