آمار جدید فروش محصولات آمریکا: سامسونگ از اپل پیشی گرفت!

محبوب‌ترین سیستم‌عامل این روزها، اندروید است و سامسونگ نیز یکی از کمپانی‌هایی است که اکثر محصولاتش را با این سیستم‌عامل تولید می‌کند و در نتیجه از این بابت سود بسیاری می‌برد. آخرین اخبار، حکایت از فروش بسیار خوب محصولات سامسونگ در فصل گذشته و پیشی گرفتن آن از اپل دارند. با ادامه خبر و آی‌تی‌رسان همراه شوید.apple-vs-samsung-fightدر فصل گذشته حدود 257 میلیون تلفن همراه به فروش رسید و سهم سامسونگ بیش از 82 میلیون از آن‌ها بوده است. اما دلیل این موضوع چیست؟

در آسیای جنوبی و ایالت متحده آمریکا، سامسونگ از محبوبیت خوبی برخوردار است و با تولیدات اخیرش توانسته فروش بسیار خوبی را داشته باشد. آسیای جنوبی که خانه سامسونگ است و فروش خوبش در این منطقه، کسی را حیرت‌زده نمی‌کند .(حدود 5.5 میلیون دستگاه، در این منطقه توسط سامسونگ به فروش رسیده است) در ایالات متحده نیز بالاخره سامسونگ با معرفی اسمات‌فون‌های فلزی توانسته پس از تجربه‌ نه چندان خوب گذشته، سهم زیادی از بازار را به‌دست بیاورد؛ همچنین هزینه‌های بسیار زیاد این کمپانی نیز نتیجه بخش بوده و در نتیجه توانسته به شکست اپل در خاک خودش بیانجامد.

انتظار می‌رود در سه ماهه سوم این سال میلادی، اوضاع اندکی تغییر کند، چراکه باید منتظر معرفی آیفون بعدی و به احتمال فراوان شاهد فروش بالای این محصول باشیم. البته سامسونگ نیز قطعا بیکار نخواهد نشست و با معرفی محصولات جدیدش به رقابت با اپل خواهد پرداخت.

در اواسط ماه آوریل بود که همچنان آیفون 6 به پیشتازی خودش ادامه می‌داد و  پرطرفدارترین اسمارت‌فون در ایالات متحده بود اما بعد از گذشت اندکی از زمان، سامسونگ توانست با تغییرپدر پرچم‌دارانش و تبلیغات زیاد سهم اپل را بگیرد و بتواند که پیش‌تاز این بازار شود.

نظر شما چیست؟ به نظر باید منتظر اتفاقات جذاب و جالبی در این زمینه در ماه‌های آتی باشیم.

9 در مورد “آمار جدید فروش محصولات آمریکا: سامسونگ از اپل پیشی گرفت!”

  1. ما که نفهمیدیم یه روز خبر میذارین اس6 حتی مثل اس5 هم نفروخته یه روز دیگه خبر میذارین آیفون 6 پرفروشترین گوشی و رکورد شکست
    روزی هم مثل امروز خبر میذارین از آیفون بیشتر فروخت!!!
    اما اگه گزارش فروش هفتگی باشه قضیه فرق میکنه

  2. اگر دقت کرده باشید بیشتر فیلم های امریکای 2014و 2015 بازیگرای توی فیلم ها بیشترشون گوشی هاشون سامسونگ اس 5 نوت 3و 4

  3. بعید نبود. شرکت بزرگی مثل سامسونگ تمام شرکت ها حتی اپلو به زانو دراورده!
    شرکت یک تولید گوشیاشو در جهان هست.
    حالا یه سری بیان هی بگن اس6 اینجوریه اس6 اونجوریه!!!فقط واسه خودشون حرف میزنن.
    اوناییم که بهونه پیدا نمیکنن دنبال اینن که منبع خبر نامعتبره!

  4. سامسونگ s6کلا از آیفون تقلید کرده اگه یه ذره دقت کنید میتونی بفهمید منبع آمارتون از کجاست ؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH