سیانوژن مد درحال کار بر روی یک مرورگر اندرویدی مبتنی بر کروم به نام Gello

سیانوژن‌ مد، به‌تازگی اعلام‌کرده که آن‌ها درحال کار بر روی یک مرورگر جدید برای اندروید براساس مرورگر متن‌باز کروم هستند. این مرورگر اندرویدی جدید سیانوژن‌ مد، Gello نام خواهد داشت.

کرومیوم یک نسخه متن‌باز از مرورگر کروم است که توسط گوگل منتشرشده و پشتیبانی می‌شود. ظاهرا، این تیم قصد دارد تا با آوردن ویژگی‌های جدید به مرورگر آینده Gello، یک نسخه سفارشی از کروم برای خود بسازند. برخی از ویژگی‌های جالب آن شامل توانایی تغییر نام و تغییر مکان دانلودها و توانایی تنظیم حریم خصوصی است.

CyanogenMod-Gello-browser-840x512

ویژگی‌های دیگر که سیانوژن‌ مد قصد دارد در Gello ایجاد کند شامل حالت شب، حالت محافظ باتری، حالت فراگیر که باعث حذف تبلیغات و عکس‌های اطراف یک مقاله می‌شود و همچنین “ذخیره به صورت آفلاین” است.

اگر شما گوشی سطح پایینی دارید، Gello ممکن است برای شما قابل نصب نباشد. به‌گفته جوی ریزولی یکی از اعضای تیم سیانوژن مد، Gello بر روی “دستگاه‌های رده‌پایین و یا دستگاه‌هایی که پارتیشن‌های سیستم آن‌ها کوچک است”در دسترس نخواهد بود. ریزولی همچنین گفت که این تیم قصد دارد تا ویژگی‌های بیشتر دیگری را برای Gello ارایه کند.

gello_browser_snapshot-630x435

در حال حاضر، تاریخ انتشاری برای Gello اعلام نشده است اما این مرورگر درنهایت با مجوز متن‌باز منتشر می‌شود که اجازه می‌دهد تا هر کس با تخیل و مهارت برنامه نویسی خود به توسعه این پروژه کمک کند.

1 در مورد “سیانوژن مد درحال کار بر روی یک مرورگر اندرویدی مبتنی بر کروم به نام Gello”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH