مشخصات دو تلفن هوشمند جدید از شیائومی به بیرون درز یافت

Dual-camera-set-up-for-the-Xiaomi-Mi-5.jpgتصاویر دو محصول مختلف از شرکت چینی شیائومی امروز به بیرون درز یافته که یکی از آنها در پشت خود مجهز به دوربین چندگانه و فلاش دوگانه است. می‌توان این تصاویر را متعلق به Mi 5 دانست و برای تایید این گفته نیز می‌شود به مشخصات شایعه شده در مورد این گوشی هوشمند که خبر از دوربین دوگانه در پشت آن می‌داد، اشاره کرد. البته با این وجود باز هم ممکن است که این تصاویر متعلق به مدل بعدی پرچمدار شیائومی باشد. همچنین این تصاویر ممکن است نشان دهنده مدلی جدید باشد یا در کل جعلی ساخته شده باشد.

اما اطلاعات دستگاه دیگری که از شرکت مورد اشاره به بیرون درز یافته از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر گردیده. بنظر می‌رسد تصویر یاد شده نشان دهنده سطح پشتی Redmi Note 2 است. ماه گذشته تصویر دیگری هم منتشر شد که سطح پشتی مدلی مشابه با این مدل را نشان می‌داد. هر دو تصویر حالت ظاهر یکسانی را برای بخش دوربین، فلش و سنسور اثر انگشت نشان می‌دهند.

This-is-the-fourth-back-cover-for-the-Xiaomi-Redmi-Note-2-that-has-leaked.jpgدر نهایت باید منتظر بمانیم تا صحت این خبر تایید یا رد شود. انتظار نمی‌رود که تلفن هوشمند Xiaomi Mi 5 در ماه نوامبر آماده معرفی شود و این تصویر که ما آن را می‌بینیم احتمالا سطح پشتی Redmi Note 2 را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH