تلفن هوشمند میان رده Mirror 5s از Oppo معرفی شد

Oppo-Mirror-5s-2Oppo برندی چینی است که می‌توان آن را شبیه به شیائومی دانست. این شرکت نیز به ساخت محصولات ارزان قیمت و اقتصادی شهرت دارد. Oppo به تازگی از محصول جدیدی رونمایی کرده که Mirror 5s نام دارد. شرکت مورد اشاره نسل قبلی این سری تلفن هوشمند را در گذشته معرفی کرده بود، بنابراین اساسا این محصول جدیدترین مدل سری مورد اشاره خواهد بود.

این گوشی هوشمند همانند تلفن‌های هوشمند رده بالای شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، اپل، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و … دارای مشخصات فنی بسیار چشمگیری نیست، اما همانطور که اشاره کردیم قیمت موبایل مورد اشاره احتمالا مهمترین عامل برای فروشش خواهد بود. از نظر سخت افزاری Oppo Mirror 5s به صفحه نمایشی ۵ اینچی مجهز شده و رزولوشن HD را ارایه می‌کند. این مشخصه در بین صفحه نمایش‌های بسیار با کیفیت تلفن‌های هوشمند امروزی شاید حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد، اما بیاد داشته باشید که همین رزولوشن هم با توجه به قیمتی که برای این گوشی می‌پردازید بسیار معقول است.

در دل گوشی هوشمند مورد بحث، پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ جای گرفته و ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای آن در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره سازی Oppo Mirror 5s نیز ۱۶ گیگابایت است. دوربین پشتی و جلویی این محصول به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند و از دو سیمکارت و شبکه‌های پر سرعت LTE نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل گوشی یاد شده اندروید 5.1 آبنبات چوبی است که مانند همیشه رابط کاربری انحصاری Oppo به نام ColorOS 2.1 بر روی آن سوار شده است.

متاسفانه هنوز قیمت دقیقی برای این محصول اعلام نشده ولی با توجه به سابقه‌ای که از شرکت مورد بحث داریم، انتظار داریم تا بزودی این شرکت قیمت بسیار معقولی را برایش تعیین کند. در مورد زمان عرضه این گوشی هوشمند نیز هنوز اطلاعی در دسترس نیست و اگرچه پیش از این برخی از مدل‌های تلفن‌های هوشمند تولیدی شرکت Oppo در آمریکا نیز عرضه شدند ولی به احتمال زیاد فروش Oppo Mirror 5s فقط به کشور چین محدود خواهد شد.

11 در مورد “تلفن هوشمند میان رده Mirror 5s از Oppo معرفی شد”

  1. سلام آقای بوالحسنی…میشه برند گوشیتونو بگید و درصورت امکان مدلش رو هم بگید؟؟؟
    چون واسه خیلیا سواله!!!

  2. آنیا شایان

    آقا مجتبی از کی تا حالا مشخصات فنی محصولات شرکت اپل بالا هست؟ دوربین 8 مگاپیکسلی، پردازنده
    2 هسته ای، رزولوشن HD و فول HD شده بالا؟

    1. مجتبی بوالحسنی

      دوست عزیز همه چیز که عدد نیست آیفون واقعا از سخت افزار نهایت بهره رو میبره و اگر مقایسه ها رو ببینین دوربینشم با دوربینای سطح بالا تقریبا یه کیفیت داره. من شخصا طرفدار برند خاصی نیستم و خودم اندروید دارم و این مطلب هم ترجمه هست و نطر شخصی توش دخیل نبوده دوست خوبم

      1. آنیا شایان

        حرف شما درست. واقعا اپل دنبال بالا بردن اعداد و ارقام نیست، دوربین 8 مگاپیکسلی واقعی می زند، و کلا کیفیت گوشی ها و به خصوص تبلت های آون بسیار خوب هست.

        1. مجتبی بوالحسنی

          همینطوره دوست عزیز. ولی بازم برای بعضی افراد بر اساس نیازشون ممکنه اندروید بیشتر به کارشون بیاد و باز بودن اندروید رو میپسندند تا راحتی و کمی بسته بودن آی او اس رو.

  3. سلام آقای ابوالحسنی…ارزش داره بجای خریدجی 2 باقیمت900جی 3 باقیمت1200خرید؟؟؟نظرتون چیه؟جی 2 کفایت نمیکنه؟

    1. مجتبی بوالحسنی

      همه چیز بستگی به نیاز شما داره. ببینید اصولا پرچمداران یکی دو سال اخیر ینی از 2013 به بالا توی کار با بیشتر بازیها و برنامه ها مشکلی ندارن. اینکه شما بخواهید بودجه بیشتری برای یه گوشی هوشمند بدین کاملا به نیازتون بستگی داره. اگر به امکانات اصافه جی 3 نیاز دارید همونو تهیه کنید و در غیر این صورت جی 2 مطمنا کارتونو راه میندازه

      1. شما تجربه ی کار با جی 2 رو دارین؟میشه بگین درکل چجوریه؟آخه با بدبختی و کارگری پولشو درآوردم میخام بخرم نگرانم که خوب باشه…درمقایسه با اس4 چجوریه؟؟؟ممنونم!

        1. مجتبی بوالحسنی

          من به شخصه چند روزی با جی 2 کار کردم ولی پیشنهاد میکنم از کاربرانی که از دیجیکالا این گوشی رو خریدن بپرسید. در بخش نطرات جی 2 در سایت دیجیکالا همه تجربه کاریشون رو گفتن.
          شما قطعا هرچی بیشتر پول بدی چیز بهتری به دست میاری. اگه میخایی دو سه سال کاربرد معمولی داشته باشی جی 3 گزینه خوبیه. اما از نظر من جی 2 هم چیز خاصی کم نداره بهدجز دوربین

        2. من فقط نظر شما و بچه های آیتی رسان واسم مهمه!سایتای دیگه قشنگ راهنمایی نمیکنن!تعصب دارن و جانب داری میکنن!!!میخوام خودتون بگید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH