ال‌جی نکسوس 5 (2015) بر اساس طراحی G4 ساخته نخواهد شد

Nexus-Logo

تا الان احتمالا تمام طرفداران اندروید می‌دانند شایعاتی وجود دارد که گوگل احتمالا تا پایان سال، دو نکسوس را روانه بازار خواهد کرد. یکی از این هندست‌ها ساخت ال‌جی خواهد بود و دیگری را هواوی خواهد ساخت. طبق گفته‌های منابع داخلی که در بلاگ آلمانی AndroidPit منتشر شده است، نکسوسی که قرار است ساخت ال‌جی باشد بر اساس ال‌جی جی 4 ساخته نخواهد شد. در عوض قرار است این هندست با طرحی کاملا متفاوت از نو ساخته شود.

تا زمان نکسوس 6 که ساخت موتورولا بود، تمام اسمارت فون‌های این گروه بر اساس یکی از هندست‌های اندرویدی ساخته شده بودند، نکسوس وان بر اساس اچ‌تی‌سی دیزایر و نکسوس S بر اساس گلکسی S اولیه ساخته شد، گلکسی نکسوس هم در واقع نسخه تغییر یافته گلکسی S2 بود. نکسوس 4 بر اساس ال‌جی آپتیموس G ساخته شد و نکسوس 5 هم تقلیدی از ال‌جی G2 بود.

اما با نکسوس 6 همه چیز تغییر کرد و اگر شایعات جدید هم صحت داشته باشند، این دومین بار است که این اتفاق می‌افتد. البته گزارش مذکور مدعی شده است که نام این هندست احتمالا نکسوس 5 (2015) خواهد بود.

از آنجایی که تا بحال تمام هندست‌های نکسوسی همزمان با نسخه‌های جدید اندروید آمده‌اند، انتظار داریم که نکسوس جدید را همین پاییز با آمدن اندروید M ببینیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH